دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ساعت ۱۱:۴۵
جانشین فرماندهی انتظامی فاروج:

۴ سارق سابقه‌دار با ۳ فقره سرقت در فاروج دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی در شهر تیتکانلو ۴ سارق سابقه‌دار دستگیر و تعداد زیادی از اموال مسروقه کشف شد.
۴ سارق سابقه‌دار با ۳ فقره سرقت در فاروج دستگیر شدند,

علی‌اکبر برهانی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان در گفتگو با خبرنگار صبح فاروج اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی در شهر تيتکانلو، مأموران بخش انتظامی خبوشان با انجام اقدامات فني و اطلاعاتی موفق شدند ۴ سارق سابقه‌دار را شناسایی کرده و متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

برهانی در ادامه با بیان اینکه از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی اموال سرقت شده کشف شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۳ فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی در سطح شهر تیتکانلو و روستاهای اطراف اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج در پایان با بیان اینکه اموال مسروقه بعد از هماهنگی قضایی تحویل مال‌باختگان خواهد شد، خاطرنشان کرد: این سارقان سابقه‌دار بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و در نهایت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک