دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ساعت ۶:۱
سرپرست کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی خبر داد:

حضور جوانان خراسان‌شمالی در مسابقات قرآنی کشور

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: ۵ تن از قاریان و مؤذنین برگزیده مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان رهسپار مسابقات کشوری در کردستان شدند.
 حضور جوانان خراسان‌شمالی در  مسابقات قرآنی کشور,

تقی صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک اظهار کرد: در مسابقات کشوری مدهامتان که با حضور داوران و قاریان برجسته کشور به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود ۵ نوجوان و جوان قرآنی از کانون‌های مساجد استان حضور یافتند و برای کسب رتبه کشوری رقابت می‌کنند.

وی افزود: «محمد مهدی آقایی» از اسفراین در رشته قرائت، «محمد مردانی» و «محمدطاهر زحمتکش» دو تن از موذنین کانون ها و «مهدیار فلاح» در رشته  قرائت تقلیدی از شهرستان بجنورد و نیز «محمد مهدی باقری» برگزیده استانی رشته ترتیل از شهرستان شیروان در این مرحله شرکت دارند.

صادقی با عنوان اینکه در مرحله استانی ۲۲۲ شرکت‌کننده در دو بخش خواهران  و برادران و دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با رقابت در  رشته‌های مختلف اذان، اذکار نماز، قرائت‌تقلیدی، قرائت‌تحقیق، مفاهیم و حفظ جزء ۳۰ و حفظ کل شرکت کردند که از این میان تعداد ۲۰ برگزیده در این رشته‌ها انتخاب و تقدیر شدند.

صادقی گفت: رقابت‌های مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان » به میزبانی شهر سنندج و با حضور ۲۸۰ برگزیده قرآنی کشور از ۲ تا ۱۴ اسفند‌ماه در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک