دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ساعت ۱۰:۷
جلوه های زیبای نقش آفرینی که ورزشی ها خلق میکنند

انتظار ورزشکاران خراسان‌شمالی از نمایندگان

ورزشکاران خراسان‌شمالی دوباره مجال حضور و زورآزمایی در میدان می‌یابند و با سرانگشتان و همت آهنین خویش بار دیگر پرچم خوش‌رنگ انقلاب را در میدان همت و اراده به اهتزاز درمی‌آورند.
انتظار ورزشکاران خراسان‌شمالی از نمایندگان,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایسنا، یازده اسفندماه در روز سرنوشت سیاسی ملت، ورزشکاران رشته های مختلف این استان با حضور در شعب اخذ رای باری دیگر به میدان می آیند تا بر شور و نشاط انتخابات بیفزایند.

ورزشکاران رشته های رزمی، والیبال و فوتبال، ژیمناستیک، بدمینتون، دومیدانی و هندبال و سایر رشته های ورزشی به همراه مربیان و فعالان این عرصه در شعب مختلف اخذ رای حضور می یابند و جلوه اقتدار و عشق به میهن را به نمایش می گذارند و البته آن ها از نماینده پیش رو نیز برای پیشرفت حوزه ورزش انتظاراتی دارند که تعدادی از آن ها توضیحاتی را ارائه دادند.

ورزشکاران برای اعتلای نام وطن وارد میدان انتخابات می شوند

مهدی صفری رئیس هیات کوهنوردی خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، انتخابات را مظهر اقتدار و امنیت ملی برشمرد و اظهار کرد: در حالی که دشمنان قسم خورده نظام با تبلیغات گسترده به دنبال دلسرد کردن ملت از نظام هستند در روز ۱۱ اسفندماه نیز همه ما شاهد خواهیم بود که مردم چگونه بار دیگر امید آنان برای خالی کردن صحنه ناامید می کنند.

وی گفت: میدان مبارزه ما امروز حضور در انتخابات است و شور و اشتیاق مردم به ویژه قشر جوان در انتخابات جلوه های زیبایی از همدلی و اتحاد ملت را به همه یادآور می شود.

صفری افزود: جامعه ورزش استان با حضور پرشور خود این کینه ورزی دشمنان را خنثی و باز هم ورزشکاران نشان می دهند که همچون میدان های ورزشی برای اعتلای نام وطن وارد میدان می شوند.

توسعه یافتگی زیرساخت های ورزشی در مناطق محروم از انتظارات ورزشکاران

وی در ارتباط با انتظارات جامعه ورزشی استان از نماینده آتی مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: خلازیرساخت ورزشی و ناعدالتی در وجود این زیرساخت ها در مناطق مختلف کشور، ورزشکارها را آزار می دهد.

صفری ادامه داد: برخی از استان ها دارای امکانات بسیار خوب ورزشی هستند اما استانی همچون خراسان شمالی از لحاظ دارا بودن این زیرساخت ها بسیار ضعیف است.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس می توانند قوانینی را در راستای توسعه یافتگی ورزش در مناطق محروم مصوب کنند و در واقع در حال حاضر ورزشکاران خراسان شمالی در شرایط نابرابر از لحاظ زیرساخت های ورزشی با استان های بزرگ تر رقابت می کنند.

نمایندگان آتی به برخی از رشته های ورزشی وزن دهند

صفری ادامه داد: در کشور بیشتر پول و اعتبارات به سوی چند رشته ورزشی همچون فوتبال می رود اما سایر رشته های ورزشی همچون کوهنوردی که دارای ورزشکاران شاخص نیز است از این امکان محروم هستند.

وی تصریح کرد: از نمایندگان آتی مجلس انتظار داریم که به برخی از رشته های ورزشی وزن دهند و در واقع هزینه کردن برای ورزش نوعی سرمایه گذاری برای کاهش هزینه های درمان و آسیب های اجتماعی است.

صفری تاکید کرد: در واقع هم اکنون در دنیا مسابقات ورزشی به عرصه ای برای قدرت نمایی کشورها تبدیل شده است و آن ها برای این حوزه سرمایه گذاری می کنند.

محمدرضا کیانفر رئیس هیات کاراته خراسان شمالی نیز در ادامه در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: سرنوشت کشور ما با دستان ما و مردم رقم می خورد و اگر امروز ما عرصه انتخابات را خالی کنیم به دشمنان انقلاب فرصت می دهیم تا بیشتر به فکر تضعیف ملت باشند.

وی گفت: علاقه و عشق به میهن در وجود همه ما موج می زند و عزت و سربلندی کشور مهمترین آرزوی قلبی همه ماست.

کیانفر اضافه کرد: همچنان که در میدان مبارزه با حریفان تمام تلاشمان را برای بالابردن پرچم خود انجام می دهیم، در این میدان انتخاباتی نیز با مدد گرفتن از ائمه به افراد شایسته رای خواهیم داد.

وی افزود: آرزوی قلبی همه ما سربلندی و عزت ایران عزیز و ارتقای جایگاه آن در آوردگاه بین المللی است.

ورزشکارهای استان حمایت مالی می خواهند

کیانفر با اشاره به انتظارات جامعه ورزش این استان گفت: جامعه ورزشی در سال های گذشته به خواسته های خود نرسیده است اما در این دور از انتخابات مانند دوره های دیگر در انتخابات شرکت خواهند کرد و امیدوار هستند که انتظارات آن ها محقق می شود.

وی تصریح کرد: خراسان شمالی در حوزه ورزش در جایگاه آخر کشور قرار دارد، پتانسیل های لازم برای رشد و توسعه ورزش استان وجود دارد اما عدم مدیریت صحیح سبب شده تا رشد قابل توجهی نداشته باشیم.

کیانفر با اشاره به اینکه عدم حمایت های مالی مهمترین مشکل حوزه ورزش در این استان است، اظهار کرد: در حال حاضر هرچه برگزار می کنیم با هزینه خود ورزشکارها است.

علیرضا ریحانی رئیس هیات آمادگی جسمانی خراسان شمالی نیز در گفت و گو با ایسنا، گفت: شور و اشتیاق ملت و انتخاب آزادانه آن ها نشانه جمهوری خواهی و دموکراسی است و همین حضور پشتوانه محکمی برای افزایش اقتدار کشور در عرصه های جهانی است.

وی افزود: ملت ما آگاه و هوشیار است و نسبت به مسایل مهم و سرنوشت ساز کشور بی توجه نیست.

علیرضا ریحانی ادامه داد: در شعب اخذ رأی در ۱۱ اسفندماه بار دیگر کارنامه قبولی می گیریم و پایبندی خود به ارزشهای نظام را نشان می دهیم.

وی بیان کرد: خانواده بزرگ ورزشکاران در کنار آحاد جامعه و ملت شریف ایران برای سرفرازی ایران به پای صندوق های رای می روند تا نشان دهند که همواره آماده اند و گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.

ریحانی تاکید کرد: نمایندگان خراسان شمالی در مجلس باید تلاش خود را برای ارتقای ورزش این استان انجام دهند و برای رشد ورزش در مجلس بودجه هایی را اختصاص دهند و به بخش خصوصی برای حمایت از ورزش فشار وارد کنند.

به گفته وی، خراسان شمالی دارای پنج صنعت مادر و بزرگ است اما متاسفانه تحرکی از سوی آن ها برای حمایت از ورزش استان دیده نشده است.

انتهای خبر 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک