سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ساعت ۷:۳۷
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی:

مادر خانواده، عمود خیمه ورزش است

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی گفت: مادر خانواده به‌عنوان عمود خیمه ورزش او را می‌دانیم اگر مادر خانواده به سمت ورزش برود طبیعتاً کل خانواده به ورزش سوق داده می‌شود.
مادر خانواده، عمود خیمه ورزش است,

مجید جودت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» دغدغه‌اش را در خصوص ورزش خانواده‌های کارمندان دولت این‌گونه شرح داد: یک اداره برای سلامت کارمندانش فقط سالن ورزشی ساخته است و کارکنانشان در قالب تیم والیبال یا فوتبال‌بازی می‌کنند؛ اما متأسفانه خانواده‌هایشان خیلی کم به ورزش دعوت می‌شوند.

وی در ادامه گفت: در شورای‌عالی ورزش مصوبه‌ای است که بیشتر بتوانیم در خانواده‌ها نفوذ پیدا کنیم مخصوصاً مادر خانواده که به‌عنوان عمود خیمه ورزش او را می‌دانیم و اگر مادر خانواده به سمت ورزش برود طبیعتاً کل خانواده به ورزش سوق داده می‌شود.

جودت پیشنهادی در مورد پیاده‌روی مردم در شهرها به‌خصوص بجنورد بیان کرد و افزود: بعضی‌اوقات باید مردم را با ترفندهایی به سمت پیاده‌روی سوق دهیم؛ مانند بستن خیابان‌های اصلی شهر مثال در شهر بجنورد میدان شهید به مخابرات هرازگاهی بسته شود تا مردم به پیاده‌روی روی بیاورند.

وی تصریح کرد: استان خوشبختانه دارای سرانه ورزشی خوبی است و چهارمین سرانه کشور از آن شهرستان فاروج است؛ اما متأسفانه انگیزه‌ای برای ورزش عموم نیست.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی با بیان اینکه هفت سال متوالی استان خراسان شمالی در کشور اول یا دوم است، افزود: در کشور جزو هیئت‌های برتر هستیم؛ ولی متأسفانه از پتانسیل‌های داخل استان برای عموم مردم نمی‌توانیم استفاده کنیم و در عمل هیچ اداره‌ای از ما حمایت نمی‌کند.

جودت ادامه داد: برای مثال در پارک دانشجو، گلستان شهر، شهرک فرهنگیان و پارک‌شهر ورزش‌های همگانی ماه‌های قبل برگزار می‌شد، اما چون سیستم صوت در اختیار این هیئت قرار نگرفت ورزش در این پارک‌ها تعطیل شد.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک