سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ساعت ۱۱:۲۴
مدیر کل ورزش و جوانان استان خبر داد:

اجرای ۲۲۰ برنامه در خراسان‌شمالی به مناسبت هفته جوان

مدیر کل ورزش و جوانان استان از برگزاری ۲۲۰ برنامه در استان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان خبر داد.
اجرای ۲۲۰ برنامه در خراسان‌شمالی به مناسبت هفته جوان,

غلام‌حسین شاکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان ۲۲۰ برنامه متنوع و مختلف برای جوانان تدارک دیده شده است.

وی افزود: این برنامه‌ها به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل و با همکاری تشکل‌های مردم نهاد حوزه جوانان و همراهی ادارات ورزش و جوانان سراسر خراسان شمالی و دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در طول هفته جوان برگزار خواهد شد.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه  هدف از برنامه‌های این هفته ایجاد نشاط، خدمت رسانی به جوانان، ایجاد بستری برای مانور ویژه ملی برای جوانان و نقش آفرینی موثر است، گفت: از جلمه برنامه‌های هفته جوان برگزاری جشن‌های تجلیل از جوانان، برگزاری نشست‌های جوانان با مسئولین استان، برگزاری برنامه‌های محیط زیست است.

شاکری ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، جلسات مشاوره رایگان ویژه جوانان، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی، برنامه‌های صدا و سیما( مصاحبه با نخبگان و جوانان برتر)، برگزاری دوره‌های اشتغال و کارآفرینی، دیدار با خانواده شهدا در طول هفته برگزارمی‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان خاطر نشان کرد: تمام استخر‌های شنا و سالن‌های ورزشی استان برای جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال در هفته جوان بصورت نیم بها خواهد بود.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک