دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ساعت ۸:۵۰
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی:

۲۸ ایستگاه ورزش صبحگاهی در خراسان‌شمالی وجود دارد

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی در خصوص استقبال مردم از ورزش‌های همگانی در ساعت هفت صبح ابراز خرسندی کرد و گفت: در استان ۲۸ ایستگاه ورزش صبحگاهی وجود دارد.
 ۲۸ ایستگاه ورزش صبحگاهی در خراسان‌شمالی وجود دارد,

مجید جودت در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» اظهار کرد: آمار کشوری افراد دچار فقر حرکتی در بانوان ۶۴ درصد و کودکان ۵۴ درصد است .

 جودت با تأکید بر اینکه از رسالت‌های ورزش‌های همگانی بسترسازی برای حضور مردم برای ورزش است، افزود: در بسترسازی برای حضور مردم برای ورزش تنها فدراسیون ورزش همگانی کاری نمی‌تواند انجام دهد و مدیریت همگان را می‌طلبد.

وی بیان کرد: اگر دستگاه‌های استان پای‌کار بیایند و از ورزش‌های همگانی حمایت کنند مسابقه داژبال را مختص بانوان حاشیه شهر با تیم‌های ۱۰ نفره  برگزارمی کنیم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی در خصوص استقبال مردم از ورزش‌های همگانی در ساعت هفت صبح ابراز خرسندی کرد و گفت: در استان ۲۸ ایستگاه ورزش صبحگاهی وجود دارد.

وی افزود: در پارک بانوان آفرینش، شهربازی و سالن مهربانو هر روز صبح ورزش همگانی با ۸۰ الی ۳۰۰ نفر از عموم مردم همراه با مربی به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

جودت با بیان اینکه مسابقات گل‌کوچک، مینی‌فوتبال و مسابقات کارکنان دولت در استان بسیار استقبال می‌شود، ادامه داد: برای مثال مسابقه مینی‌فوتبال با دو هزار و ۵۲۱ تیم در استان تشکیل شد که با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شدیم.

این مسئول اضافه کرد: برای مسابقه گل‌کوچک ثبت‌نام را شروع کرده‌ایم که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به‌صورت مجازی با شماره تماس  ۰۹۰۲۶۴۱۸۰۷۹ ارتباط بگیرند.

وی گفت: روند مسابقه به این صورت است که تیم‌های گل‌کوچک ۵ نفره است و هر نفر با ورودی ۵۰ هزار تومان می‌تواند شرکت کند و ابتدا این مسابقات در سطح محله سپس در شهرستان بعد از آن تیم‌های نهایی به استان و کشور راه پیدا می‌کنند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک