سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ - ساعت ۹:۳۹
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان خبر داد:

 کشف دام‌های سنگین قاچاق در آشخانه

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۴ رأس دام قاچاق به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
 کشف دام‌های سنگین قاچاق در آشخانه,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از پایگاه خبری پلیس مهدی مهران‌فر در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در جاده مواصلاتی شهرستان، مأموران پلیس یگان امداد به همراه سازمان دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان یک دستگاه خودروی مزدا و یک خودرو نیسان باری مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پلیس این فرماندهی در بررسی و بازرسی از خودروهای مذکور مشخص گردید که احشام گوشتی موردنظر قاچاق بوده و به‌صورت غیرقانونی از شهرستان در حال خارج‌شدن از استان به مقصد استان‌های شمالی کشور بود دام‌های توقیفی (گاو) فاقد مدارک و مجوز قانونی حمل و توزیع از سازمان دامپزشکی بوده و سپس طی هماهنگی با قاضی کشیک تعزیرات و بازرسان اداره دامپزشکی و جهاد کشاورزی صورت‌گرفته محرز گردید که احشام خارج از شبکه عرضه قانونی بوده و متهمان و خودروها حسب دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی شهرستان دلالت شد.
مهران‌فر با اشاره به اینکه کارشناسان دام و احشام قاچاق را حدود ۴ رأس دام سنگین (گاو) و به ارزش تقریبی دو میلیارد و پانصد میلیون ریال است اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
این مقام انتظامی گفت: احشام قاچاق تحویل سازمان دامپزشکی گردید و مبارزه با قاچاق یک تکلیف همگانی است که نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به‌صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک