چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ساعت ۱۳:۳۷
گزارش خبری؛

حضور همه اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه

 امروز همه آمده بودند، افراد میان‌سال و پیر و جوان و کودکت حتی نوزاد ۱۶ روزه‌ای نیز همراه خانواده خود به میدان آمده بود تا به همگان بگویند که در هر شرایطی پای‌کار این نظام و انقلاب هستیم و تمامی دشمنی دشمنان، آب در هاون کوبیدن است و هیچ اثری ندارد.
حضور همه اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه,

 به گزارش خبرنگار عصر اترک از شهرستان سملقان، راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امروز در این شهرستان هم‌زمان را سراسر کشور رأس ساعت ۱۰ صبح از چهارراه شهرداری تا میدان امام خمینی (ره) با حضور پرشور مردم برگزار شد.

 امروز همه آمده بودند، افراد میان‌سال و پیر و جوان و کودکت حتی نوزاد ۱۶ روزه‌ای نیز همراه خانواده خود به میدان آمده بود تا به همگان بگویند که در هر شرایطی پای‌کار این نظام و انقلاب هستیم و تمامی دشمنی دشمنان، آب در هاون کوبیدن است و هیچ اثری ندارد.

 پیر مردی که زمان شاهنشاهی را درک کرده بود و عمری از خدا گرفته بود با عصایی در دست و محاسن و موی سفید آمده بود و مقتدرانه از این انقلاب دفاع کند و به گفته خودش مشت محکمی به دهان آمریکا بزند و برای سرفرازی کشور خود آمده و پیرو جوان نداریم و همه در صحنه هستیم و ما همه سرباز خامنه ای هستیم و جانمان فدای خامنه ای

 

 

 دهه نودی‌های انقلاب با حضور در جلوی دوربین نیز حمایت خود را از انقلاب بیان کردند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را رساتر از همیشه بر زبان جاری ساختند.

 

 

 همه آمده بودند، هر آنکه که دل در گرو مهر این انقلاب داشت فرقی نمی‌کرد فارس، کرد و ترک و حتی ترکمن، همه‌وهمه دوشادوش یکدیگر آمدند و بار دیگر حماسه‌ای زیبا و مانا خلق کردند و به دشمنان فهماندند که این انقلاب و این مردم از هم جداشدنی نیست و تاآخرین‌نفس یکدل و همراه‌اند.

 علمای اهل‌سنت شهرستان با حضور وحدت‌آفرین خود نیز مهر باطلی بر دهان یاوه‌گویان زدند و دوشادوش یکدیگر باهم شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

 بانوی میانه‌سال در جواب خبرنگار که پرسید چرا به راهپیمایی آمده‌اید گفت: وظیفهٔ ماست که حضور داشته باشیم و من همیشه آمده‌ام و تا جانی در بدن دارم خواهم آمد؛ به معنای کلمه شعر" همه جان و تنم وطنم، وطنم، وطنم"

 

دهه هشتادی ها نیز آمده بودند و لبیک گفتند.

 

 مسافری از شهر مقدس قم آمده بود و در مسیر عزیمت به شهر محل سکونت خود، بعد از زیارت امام رضا علیه‌السلام با توقف در شهر آشخانه گفت: به‌رسم هرساله امروز هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردیم تا پشتوانی خود را از نظام و انقلاب نشان دهیم و با وجود تمامی مشکلات پای این انقلاب هستیم.

 تصاویر و ویدئو هایی به دستمان می‌رسد از شهر و روستاهای اطراف که هر کدام نیز خود دنیایی از حرف است، مردم روستاهای شیعه‌نشین و اهل‌سنت نشین، حتی کشاورزانی که با تراکتورهایشان آمدند و گفتند که این انقلاب برای مردم است و جداشدنی نیست .

 آری زیباست این حضور پرشکوه مردم در ۴۵ سالگی انقلاب بزرگمان به رهبری حضرت روح‌الله عزیز که عزت بخشید به جامعه اسلامی و مردم هم قدرشناسانه و متعهدانه به‌زعم تمامی فراز و نشیب‌ها، تنگدستی‌ها و ناملایمات و تحریم‌ها و همه دشمنی‌ها پای‌کار این نظام آمدند و ثابت کردند که این نظام برای خود مردم است و امری جدانشدنی است و تا جانی در بدن دارند از این انقلاب محافظت می‌کنند.
انتهای گزارش/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک