سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ - ساعت ۱۹:۴

شهرداری شیروان جزو شهرداری‌های برتر خراسان‌شمالی شد

شهرداری های برتر خراسان‌شمالی در سه شاخص اصلی ارزیابی، مشخص و معرفی شدند.
شهرداری شیروان جزو شهرداری‌های برتر خراسان‌شمالی شد,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصراترک، همایش استانی جایزه ملی شهریار صبح امروز ۸ بهمن به میزبانی شهرداری بجنورد برگزار و هشت شهرداری برتر استان در آن معرفی شدند.

شهرداری‌های بجنورد و شیروان در سه شاخص ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات به عنوان شهرداری های برتر استان انتخاب شده اند.

شهرداری گرمه در شاخص بازرسی و پاسخگویی به شکایات، جاجرم در پاسخگویی به شکایات، آشخانه در بازرسی، فاروج و غلامان در ارزیابی عملکرد و چناران شهر نیز در حوزه پاسخگویی به شکایات حائز رتبه‌های برتر بین ۲۵ شهر استان شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: شهرداری‌های استان باید اقدامات انجام شده را به بهترین نحو به اطلاع مردم برسانند.

مهدی رشیدی افزود: شهرداری‌های ما بیشتر به حوزه اقدامات عملی توجه دارند و تاکید چندانی بر اطلاع رسانی ندارند لذا باید به آن توجه کنند.

وی همچنین گفت: در آستانه برگزاری انتخابات در کشور هستیم و اعضای شورای اسلامی شهرها به عنوان منتخبان مردم می‌توانند سهم بسیاری در افزایش مشارکت مردمی داشته باشند.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی نیز در این آیین بیان کرد: همایش استانی جایزه ملی شهریار با هدف ارزیابی شهرداری‌های استان در ۳ شاخص ارزیابی عملکرد پاسخگویی به شکایات و بازرسی انجام شد و شهرداری‌های منتخب استان برای همایش ملی جایزه شهریار به وزارت کشور معرفی می‌شوند.

مرتضی رجایی افزود: ۲۵ شهرداری در استان وجود دارد که شهرداری‌های بجنورد، شیروان، فاروج، آشخانه، گرمه، جاجرم، غلامان و چناران شهر به عنوان شهرداری‌های برتر استان انتخاب شدند.

وی تاکید کرد: ستاد دهه فجر نیز شکل گرفته و جلسات آن در حال برگزاری است. لذا اهمیت دارد که شهرداری‌های استان نسبت به ارائه عملکردهایشان اقدام کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک