سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ساعت ۱۱:۴۳
رئیس مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی خبرداد:

اجرای توان افزایی در ۶۲ روستای خراسان‌شمالی

رئیس مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی گفت: مرحله نخست طرح توان افزایی با اعتیار ۴۰ میلیارد ریال در ۶۲ روستای استان در حال اجرا است.
اجرای توان افزایی در ۶۲ روستای خراسان‌شمالی,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصراترک، نشست کمیته برنامه ریزی در شهرستان بجنورد به منظور بررسی طرح‌ توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی شهرستان با حضور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی، فرماندار بجنورد و اعضای جلسه در محل سالن جلسات فرمانداری بجنورد برگزار شد.

در این نشست، مرتضی بهزادفر، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی اظهار کرد: مرحله نخست طرح توان‌افزایی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در ۶۲ روستای استان در حال اجرا است.

وی گفت: هدف و رویکرد این طرح، توانمندسازی جوامع محلی در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی از طریق هم افزایی میان دستگاه های اجرایی بخش دولتی و بخش خصوصی و همراهی مردم است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی افزود: هدف تامین زنجیره ارزش فعالیت های اقتصادی در روستاها و تقویت ارزش افزوده جهت این قشر است.

بهزادفر بیان داشت: هویت بخشی به روستاها، صادرات‌ محور شدن و شناسایی نقاط قوت و ضعف ها، بهره وری در نقاط روستایی و بازاریابی تولیدات کشاورزی با استفاده از مشارکت سرمایه‌گذاری های بخش دولتی، خصوصی و جلب مشارکت های مردمی از مهمترین رویکردهای این طرح است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک