سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ساعت ۱۱:۵
به‌منظور دریافت تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی در خراسان شمالی؛

۳۰۰۰ پرونده به بانک‌ها معرفی می‌شوند

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: در استان، بیش از سه هزار پرونده در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ویژه مسکن روستایی آماده شده‌اند که بانک‌ها ارسال شوند.
۳۰۰۰ پرونده به بانک‌ها معرفی می‌شوند,

علی روحانی، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک در این باره اظهار کرد: در استان، تاکنون از محل تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی، ۱۳ هزار واحد مسکونی نوسازی شده‌اند.

روحانی در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان، شامل شهرهای ایور، درق، گرمه، سنخواست و شوقان به تعداد یک هزار و ۵۰۰ پرونده که متقاضی دریافت تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی بوده‌اند، برای ارسال به بانک‌های عامل آماده شده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: یک هزار و ۵۰۰ پرونده تقاضای دریافت این تسهیلات در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در شهرستان‌های مانه و سملقان نیز آماده شده‌اند که به بانک‌های عامل معرفی خواهد شد.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن خراسان شمالی افزود: این امر در سایر شهرستان‌ها نیز انجام شده است که البته تعداد پرونده‌های تشکیل شده آنها زیاد نیست.

وی در خاتمه اعلام کرد: تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی سال ۱۴۰۲ به‌منظور نوسازی منازل روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، اخیراً به استان‌ها ابلاغ شده است که پرداخت این تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: مبلغ پرداخت این تسهیلات برای هر واحد مسکونی که نوسازی شود ۳۵۰ میلیون تومان با کارمزد پنج درصد و دوره مشارکت و اقساط ۲۰ساله است.

روحانی افزود: این تسهیلات از سوی ۹ بانک عامل پرداخت خواهد شد.

انتهای خبر/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک