سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ - ساعت ۱۶:۵۳
معاون عمرانی استاندار:

خراسان‌شمالی رتبه دوم کشور در تصادفات درون شهری را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در هفتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان،گفت:خراسان شمالی رتبه دوم کشوری در کاهش تصادفات درون شهری در ۹ماهه امسال را دارد.
خراسان‌شمالی رتبه دوم کشور در  تصادفات درون شهری را دارد,

به گزارش عصر‌اترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهدی رشیدی دوشنبه بیست و پنجم دی ماه با بیان اینکه نیاز است تا با همت مضاعف در تمام حوزه ها کاهش تصادفات را شاهد باشیم، افزود: برای ارتقای این رتبه و توفیق در کاهش تصادفات در استان باید اقدامات نظارتی و اصلاح نقاط حادثه خیز در دوماه باقی مانده تا پایان سال تسریع شود.

وی با تاکید بر نظارت عالیه و اجرای اقدامات لازم برای کاهش تصادفات و تخلفات در تمام مسیرهای استان، اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز در فرصت باقی مانده بازدید میدانی از ورودی شهرها و شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی بررسی و توجه جدی به وضعیت مناسب سازی برای افراد توانخواه، نابینایان و سالمندان در تمام شهرستان ها تاکید کرد و گفت: اقدامات خوبی در شهرستان ها از جمله بجنورد و شیروان انجام شده است اما در سایر شهر ها نیز این اقدامات تسریع شود.

وی در خصوص رفع مشکلات ترافیک در نقاط مختلف شهر بجنورد نیز اظهارداشت: افزایش پارکینگ های عمومی بخشی از گره ترافیکی شهر بجنورد را مدیریت می کند.

رشیدی با بیان اینکه رفع گره ترافیکی و نقاط حادثه خیز باید در تمام شهرهای استان انجام شود و در این راستا اجرای رو گذر و زیرگذر بجنورد نیز در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: شهرداری و دستگاه های مرتبط برای رفع گره ترافیک شهری در کوتاه مدت نیز با ایجاد چهار راه ها، رفع نقاط حادثه خیز و بر ایجاد و گسترش پارکینگ های عمومی در سطح شهرها اقدام کنند.

 

گفتنی است در این جلسه ۴ دستور کار شامل ارائه گزارش شهرداری بجنورد در خصوص اجرای مصوبات بازدید از مشکلات ترافیک بجنورد،ارائه گزارش تحلیلی مقایسه ای پلیس راهور از تصادفات درون شهری، بررسی گزینه های پیشنهادی شهرداری بجنورد و نظریه کمیته فنی در خصوص تقاطع شهید مدرس و شهید رجایی و اعلام نظریه کمیسیون فنی در خصوص پرونده ارجاعی کمیسیون ماده پنج بجنورد، مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک