سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ - ساعت ۸:۲۹
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

داوطلبان همه‌ی جناح‌های سیاسی در انتخابات امسال حضور دارند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تأکید بر اینکه نهادهای نظارتی منطبق با قانون اقدامات خود را انجام داده‌اند، گفت: داوطلبان همه‌ی جناح‌های سیاسی در انتخابات امسال حضور دارند.
داوطلبان همه‌ی جناح‌های سیاسی در انتخابات امسال حضور دارند,

به گزارش عصراترک، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: ۱۰۰ روز است که شاهد جنایت در غزه هستیم و همه می‌بینیم که نظام استکباری به سرکردگی اسرائیل جنایتکار، مردم مظلوم غزه را به شهادت می‌رسانند.

وی افزود: امروز همه شاهد هستیم که جنگ بین حق و باطل از همه تاریخ آشکارتر و شفاف‌تر شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: اما ما قطعاً در آینده نزدیک به برکت خون شهدا شاهد به پیروزی رسیدن محور مقاومت خواهیم بود.

حجت الاسلام براتی زاده در ادامه به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری است که باید تمامی دستگاه‌ها از توانمندی خود برای برگزاری هر چه بهتر آن بهره ببرند.

وی افزود: همگرایی خوبی بین مدیران خراسان شمالی برای برگزاری پرشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجود دارد و به امید خدا شاهد مشارکت سیاسی حداکثری در اسفند ماه امسال خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه مبنای بررسی صلاحیت‌ها قانون است، گفت: داوطلبان انتخابات این دوره از همه جناح‌ها وجود دارند و دستگاه‌های نظارتی به خوبی تکالیف خود را عمل کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان، تبلیغات انتخاباتی را در مهلت قانون شروع کنند، گفت: داوطلبان و هواداران آنها نباید نسبت به هم توهین داشته باشند بلکه باید برنامه‌های خود را برای توسعه استان اطلاع رسانی کنند.

براتی زاده خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در حوزه پیشگیری از جرایم انتخاباتی تمام فعالیت‌های داوطلبان، مدیران اجرایی و همه افرادی که در این مهم دخیل هستند، رصد می‌کند.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک