دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - ساعت ۹:۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:  

۶۶۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه برق روستایی استان جذب شد 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از جذب ششصد و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار توسط این شرکت برای توسعه شبکه برق روستایی استان خبر داد.  
۶۶۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه برق روستایی استان جذب شد ,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، حسن چاهی، مدیر عامل این شرکت در دیدار با شهردار و اعضای شورای رازو جرگلان از اجرای پروژه رینگ این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: برای پایداری شبکه اصلی شهرستان راز و جرگلان و تغذیه برق از چند پست، یکی از برنامه‌های اجرایی در دست اقدام اتصال شبکه برق این شهرستان به پست‌های فوق توزیع است.  

 چاهی با بیان این که برای اجرای این پروژه ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده است، افزود: با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری‌های فراوان، این شرکت توانست مصوبه توسعه برق روستایی را از شرکت توانیر با اعتباری بالغ بر ششصد و ۶۰ میلیارد ریال اخذ کند که در همین راستا ۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط برای ایجاد رینگ شبکه راز و جرگلان و اتصال آن به شبکه فوق توزیع غلامان و بجنورد احداث خواهد شد.  

وی با بیان این که اجرای پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای «دویدوخ» و «توتلی» تسریع شود، به جذب بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از ۱۶۰ میلیارد ریال پروژه‌های برق رسانی اصلاح و ترمیم شبکه برق شهرستان اشاره و از افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات جذب شده نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.  

چاهی خاطرنشان کرد: هم چنین در این شهرستان پروژه جابه‌جایی و رفع حریم ۴ کیلومتر شبکه برق در روستای «حصار چه» با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال نیز آغاز شده است.  

انتهای خبر/ق

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک