دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - ساعت ۷:۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

روند تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان‌شمالی تسریع شود

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی گفت: طرح‌های نیمه‌تمام متعددی در استان وجود دارد که با اولویت‌بندی و تأمین اعتبار لازم، باید روند تکمیل آن‌ها تسریع شود.
روند تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان‌شمالی تسریع شود,

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مرتضی بهزادفر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی و طرح‌های نیمه‌تمام متعددی در استان وجود دارد که با اولویت‌بندی پروژه‌ها و تأمین اعتبار لازم، باید روند تکمیل آن‌ها تسریع شود.

 وی گفت: دولت سیزدهم مصمم است که بخش عمده پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام برساند و این اتفاق با همکاری و هم‌افزایی تمام مدیران و دستگاه‌ها امکان‌پذیر است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه نظارت فنی و دقیق بر پروژه‌های عمرانی استان از انتخاب پیمانکاران تا اتمام پروژه ضروری است، افزود: رعایت ملاحظات فنی و کارشناسی، رفع موانع، بررسی علل تأخیر در پروژه‌ها باید با بازدیدهای میدانی رصد شود.

 وی عنوان کرد: وجود یک برنامه منسجم در اجرای عملیات پروژه‌های عمرانی در جهت تسریع در بهره‌برداری از این طرح‌ها دارای اهمیت است.

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک