دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ساعت ۱۳:۱۳
 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد:

صدور موافقت اصولی برای ۷ طرح گردشگری در خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از صدور موافقت اصولی برای هفت طرح گردشگری در دی‌ماه سال جاری در استان خراسان شمالی خبر داد.
صدور موافقت اصولی برای ۷ طرح گردشگری در خراسان شمالی,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر افزود: هفت طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹۹۰ میلیارد ریال و ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای ۶۷ نفر در سطح استان خراسان شمالی در دی‌ماه ۱۴۰۲ توسط کمیته فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان موافقت شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تصریح کرد: این موافقت‌نامه‌ها برای ایجاد چهار اردوگاه‌های گردشگری، یک مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی، دو اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و گرمه صادر شده است.

مستوفیان با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه این صنعت در استان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع روند اعطای مجوزها و موافقت‌های لازم برای ایجاد تأسیسات و مراکز گردشگری در سطح استان، همواره مورد تأکید و توجه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی بوده است.

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک