سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ساعت ۱۳:۳۵
امام‌جمعه موقت بجنورد:

مقاومت غزه در برابر استکبار ناشی از مکتب سلیمانی است

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: امروز اگر غزه در مقابل کشورهای استکبار جهانی؛ مانند اسرائیل و آمریکا ایستادگی می‌کند به‌خاطر تأثیری بوده سردار سلیمانی بر روی فلسطین گذاشته است.
مقاومت غزه در برابر استکبار ناشی از مکتب سلیمانی است,

حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، امام‌جمعه موقت شهرستان بجنورد در گفتگو با عصراترک اظهار کرد: ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی الهام گرفته از مکتب پیامبر (ص)، ائمه (ع) و حضرت امام (ره) و تربیت‌یافته اسلام است.

وی با اشاره به ۷۱ ویژگی سردار سلیمانی در بیانات مقام معظم رهبری، افزود: مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی اخلاص، صداقت و شجاعت ایشان بود.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی گفت: شهید سلیمانی مانند مقام معظم رهبری در برخورد با جناح‌ها، قومیت‌ها و مذهب‌های مختلف اخلاق اسلامی داشتند.

وی تصریح کرد: همچنین سردار سلیمانی با ایجاد بسیج مردمی در کشورهای یمن، سوریه، عراق، فلسطین باعث وحدت میان مسلمانان شد.

امام‌جمعه موقت بجنورد خاطرنشان کرد: اخلاص و اخلاق سردار سلیمانی باعث محبوبیت ایشان در بین مردم جامعه و کشورهای دیگر نیز شد.

وی تأکید کرد: امروز اگر غزه در مقابل کشورهای استکبار جهانی؛ مانند اسرائیل و آمریکا ایستادگی می‌کند به‌خاطر تأثیری بوده سردار سلیمانی بر روی فلسطین گذاشته است.

این مسئول گفت: یکی از اثرات مثبت حضور سردار سلیمانی در کشورهای منطقه  تغییر نگاه آنها به جمهوری اسلامی است که در نتیجه تأثیر زیادی در رونق اقتصادی کشور داشته است.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی بیان داشت: کشور فلسطین که در ابتدا با دست‌خالی و تنها با سنگ چندین سال در مقابل رژیم صهیونیستی می‌جنگید پس از اینکه حاج‌قاسم مسیر را به آنها نشان داد به  برترین موشک‌ها و پهپادها دست یافتند.

وی گفت: کشورهای استکبار همه چیز را برای خود می‌خواهند و برای دیگر مردم جهان هیچ ارزشی قائل نیستند.

وی در ادامه گفت: پس از جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه چهره واقعی کشورهای استکبار مثل اسرائیل و آمریکا برای تمام دنیا نشان داده شد و حیثیت آنها در جهان از دست رفت.

انتهای خبر/ی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک