سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ساعت ۱۲:۷
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان:

۲۵۱ میلیارد ریال جهت درمان مددجویان خراسان شمالی هزینه شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد حمایتی در ۹ ماه سال جاری مجموعاً ۲۵۱ میلیارد ریال اعتبار در حوزه درمان مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی هزینه کرده است.
۲۵۱ میلیارد ریال جهت درمان مددجویان خراسان شمالی هزینه شد,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: ۴۵ میلیارد ریال کمک‌هزینه خدمات درمانی مددجویان برای تعداد ۲۱ هزار و ۵۸۱ نفر در این بازه زمانی امسال در سرفصل‌های فرانشیز درمان، کمک‌هزینه درمان برای بیماران خاص و صعب‌العلاج، بیماران زمین‌گیر و خرید تجهیزات درمانی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از این میزان ۱۷ میلیارد ریال به‌عنوان کمک‌هزینه درمان برای بیماران خاص و صعب‌العلاج و زمین‌گیر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: کمیته امداد از یک هزار و ۲۷۹ نفر از بیماران خاص و صعب‌العلاج زیرپوشش حمایت می‌کند.

وی افزود: ماهیانه مبلغ ۵ میلیون ریال کمک‌هزینه نگهداری از بیماران زمین‌گیر تحت حمایت نیز توسط این نهاد به خانواده‌ها پرداخت می‌شود.

الهی راد خاطرنشان کرد: فرانشیز بستری تمامی مددجویان در مراکز درمانی دولتی رایگان است.

وی بر بیمه‌شدن مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی برای خودکفایی آنان تأکید کرد و افزود: این نهاد ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بیمه تأمین اجتماعی مددجویان به تعداد یک هزار و ۴۰۵ نفر پرداخت کرده است که این اقدام در راستای خودکفایی خانواده‌ها مؤثر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: همچنین ۱۵ میلیارد ریال نیز بابت هزینه بیمه روستاییان و عشایر به تعداد یک هزار و ۳۶۲ نفر پرداخت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی این نهاد ۱۰۷ میلیارد ریال کمک‌هزینه به مادران باردار و شیرده به تعداد سه هزار و ۴۰۰ نفر پرداخت کرده است.

الهی راد افزود: انجام خدمات دندانپزشکی برای مددجویان در قالب جمعه‌های انتظار با همکاری کلینیک دندانپزشکی جوادالائمه (ع)، حضور گروه جهادی نوآوران سلامت در فاروج (خدمات دهان و دندان و چشم‌پزشکی)، انعقاد تفاهم‌نامه هلال‌احمر و علوم پزشکی و کمیته امداد در خصوص خدمات دندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی نیز از دیگر خدمات این نهاد در حوزه درمان به مددجویان است.


انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک