چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ - ساعت ۱۴:۵۸
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:‌

جنایت وحشیانه در کرمان بی‌پاسخ نمی‌ماند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه اقدام تروریستی در کرمان موجب شهادت بسیاری از زنان و کودکان شد، گفت: این جنایت‌های وحشیانه بی‌پاسخ نمی‌ماند و دشمنان باید منتظر انتقام عادلانه باشند.
جنایت وحشیانه در کرمان بی‌پاسخ نمی‌ماند,

به گزارش عصر اترک، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بجنورد، با اشاره به فرارسیدن چهارمین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی دوستدار حاج قاسم هستند و دشمن نمی‌تواند با اقدامات تروریستی از محبوبیت شهید عزیز بکاهد و یا خللی در حضور مردم در سالروز شهادت این بزرگ مرد انجام دهد.

وی گفت: حادثه تروریستی کرمان اقدام بسیار وحشتناکی بود که این عمل فقط از جلادان و کودک کشان برمی‌آمد.

حجت‌الاسلام نوری افزود: بسیاری از کسانی که در کرمان به شهادت رسیده‌اند زنان و کودکان هستند، این باعث می‌شود هیچ‌وقت مشکل ما با نظام استکباری حل نشود و دنبال انتقام باشیم.

امام‌جمعه بجنورد گفت: روز بعد از شهادت جمع زیادی از مردم دیدیم که بازهم مردم در جوار مزار شهید سلیمانی جمع شدند تا به همه اعلام کنند که هیچ‌کس از آرمان‌های شهدا کوتاه نمی‌آید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی افزود: این اقدام تروریستی موجب شهادت بسیاری از زنان و کودکان شد اما دشمنان باید بدانند این‌گونه اقدامات اثری در عزم واقعی مردم نخواهد داشت.

امام‌جمعه بجنورد گفت: این جنایت‌های وحشیانه بی‌پاسخ نمی‌ماند و دشمنان باید منتظر انتقام عادلانه باشند.

وی ادامه داد: موضوع غزه و جنایات صهیونیست‌ها نباید عادی شود و باید به این نکته توجه شود آنها صراحتاً اعلام می‌کنند که باید همه مردم غزه را به شهادت برسانند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: جنایت‌های اسراییل و حامیانش تمامی ندارد و همواره موجب ناآرامی در منطقه و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه هستند.

حجت‌الاسلام نوری افزود: این روزها می‌بینیم که اسراییل غاصب در غزه چگونه جنایت می‌کند و متأسفانه سازمان‌های به‌اصطلاح حقوق بشر نیز سکوت کرده‌اند.

وی با اشاره به توهین فردی هتاک در خراسان شمالی به حضرت زهرا (س) گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی استان بلافاصله این موضوع را مورد پیگیری قرارداد.

 

انتهای خبر/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک