دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ساعت ۹:۲
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان:

حمل کالا از مبدأ خراسان شمالی ۱۷ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: حمل کالا توسط ناوگان باری از مبدأ خراسان شمالی به سایر نقاط کشور در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷.۴ درصد افزایش پیدا کرد.
حمل کالا از مبدأ خراسان شمالی ۱۷ درصد افزایش یافت ,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، مشتری گفت: طی این مدت ۲ میلیون و ۶۴۸ هزار تن انواع کالا توسط ۱۸۱ هزار ناوگان باری استان جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به افزایش ۱۰.۶ درصدی حمل کالا از نظر وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین افزود: عمده کالای حمل شده شامل ۴۵.۲ درصد سیمان، ۱۴.۳ درصد کود اوره، ۳.۸ درصد پودر آلومینیوم و دو درصد شکر بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین بیشترین حمل بار از بجنورد (۵۸ درصد)، اسفراین (۴۷ درصد) و فاروج (۴۰ درصد) انجام شد.

مشتری ادامه داد: ۲۷ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۸ هزار و ۶۲۸ راننده و ۵ هزار و ۱۱۴ دستگاه ناوگان باری حمل کالاهای اساسی خراسان شمالی و سایر استان‌ها را بر عهده دارند.

به گفته این مسئول رسیدگی به تخلفات حوزه حمل‌ونقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان انجام می‌شود و شهروندان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ به‌منظور رسیدگی اطلاع دهند.

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک