چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ساعت ۸:۵۳
نماینده اسبق مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

قاسم سلیمانی «شهید» برای استکبار خطرناک‌تر است

 نماینده اسبق مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برای همگان ثابت شد که قاسم سلیمانی شهید به‌مراتب از ژنرال سلیمانی به‌ظاهر حی برای اردوگاه استکبار خطرناک‌تر و کشنده‌تر است.
قاسم سلیمانی «شهید» برای استکبار خطرناک‌تر است,

قاسم جعفری، نماینده اسبق بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی با بیان اینکه مکتب حاج‌قاسم باید به‌خوبی درک، تبیین و تبعیت شود، اظهار داشت: اگر در این مسیر گام برداشته شود، رستگاری حتمی خواهد بود.

وی یکی از دلایل اسفبار بودن جهان اسلام را حضور دشمنان داخلی در بین این امت خواند و گفت: از دشمن جز دشمنی نباید انتظار داشت، اما در داخل افرادی هستند که صحنه را برای اثرگذاری دشمن فراهم می‌کنند که باید فکری به حال اینها کرد.

جعفری خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم همان اندیشه و راهی بود که به دنبال تغییر ذهن امت اسلامی و ایجاد تحول در همه اموری بود که امت اسلامی را به اوج برساند، بنابراین چنین فردی باید مورد هدف دشمن باشد.

وی گفت: حاج‌قاسم سلیمانی در گام نخست تحقق عملی محور مقاومت به الهام از مولا و رهبری عمل کرده بود و صاحب‌نظران خوب می‌دانند که تشکیل محور ۳۵۰ میلیون‌نفری به‌عنوان محور مقاومت نیاز به یک ابر ژنرال دارد.

جعفری تأکید کرد: صدور دستور ترور حاج‌قاسم سلیمانی تنها به‌خاطر اقدامات بزرگ سردار در میدان نبرد نبود، بلکه به‌خاطر نفوذ قدرت معنوی او بود.

دکترای فقه و اصول مبانی اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه نوع جنگ سخت، نیمه‌سخت و نرم وجود دارد، گفت: در حال حاضر استراتژی دشمن به‌جای حذف، هضم کردن است و امروز دشمن با نبرد سایبری بر دنیا حکومت دارد.

نماینده اسبق مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان جهان اسلام با روش‌های الکترونیک و جنگ‌های سایبری دنیا را مدیریت می‌کند که سال‌هاست آنها را طراحی کرده است.

جعفری یادآور شد: دشمن در ابتدا استراتژی هضم را جلو می‌برد، درصورتی‌که به نتیجه نرسد، واژه حذف را انتخاب می‌کند.

وی گفت: حاج‌قاسم یکی از افرادی بود که هیچ راهی برای اینکه دشمن بتواند آن را تحت کنترل خود بگیرد نگذاشته بود، بنابراین دشمن استراتژی حذف را انتخاب کرد.

جعفری بیان داشت: دشمن به‌خوبی سرمایه‌های کشور را شناسایی می‌کند و آنها را تحت‌نظر دارد، بنابراین باید از این افراد مراقبت کنیم و نسبت به آنها حساس باشیم.

وی با اشاره به حادثه تلخی که دیروز در گلزار شهدای کرمان به وقع پیوست، گفت: امروز برای همگان ثابت شد که قاسم سلیمانی شهید به‌مراتب از ژنرال سلیمانی به‌ظاهر حی برای اردوگاه استکبار خطرناک‌تر و کشنده‌تر است.

نماینده اسبق مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: صهیونیست‌های کودک کش و جانیان بالفطره بدانند با جنایاتی که در غزه و فاجعه کرمان و صدها حادثه مشابه هم بر طومار اعمال کریه برخاسته از ذات کثیفشان افزوده شد از نسل‌های مسلمانان، مبارزان پر صلابت بااراده و مقاوم در رویارویی با خود ساختند گرچه ابعاد این خسران بزرگ و تاریخی هرگز برایشان قابل‌فهم و جبران نیست.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک