سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ساعت ۱۵:۱
هما:

پروازهای حج عمره تعلیق شد

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) از تعلیق پروازهای حج عمره به دلیل عدم صدور مجوز پرواز از سوی عربستان خبر داد.
پروازهای حج عمره تعلیق شد,

به گزارش عصراترک ، «حسام قربانعلی» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: برای انجام پروازها به سرزمین وحی باید مجوز ورود از سوی سازمان هواپیمایی کشوری عربستان صادر می‌شد که همچنان منتظر دریافت آن هستیم.

وی بیان‌داشت: بر این اساس همه پروازها به مقصد عربستان به حالت تعلیق درآمده است.

قربانعلی خاطرنشان‌کرد: هرچند از قبل در این زمینه هماهنگی‌های لازم بین دو کشور انجام شده بود، اما به دلیل پیچیدگی‌های فنی و قانونی فرایندهای مربوطه تا این لحظه انجام نشده است.

وی گفت: از مسافران پروازهای ذکر شده عذرخواهی شده است و هیچ یک از پروازهای امروز از فرودگاه‌های مشهد و اصفهان نیز انجام نخواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی تاکید کرد: مجوز یاد شده یک مجوز کلی برای ورود هواپیماهای ایرانی است و علاوه بر ایران ایر، مشمول هواپیماهای شرکت «معراج» نیز خواهد شد.

 قرار بود نخستین پرواز حج عمره پس از هشت سال از ترمینال «سلام» فرودگاه امام خمینی (ره) در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه (۱۳ دی‌ ۱۴۰۲) همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) انجام شود.

امسال نزدیک‌ به ۶۲ هزار زائر توسط ۲ شرکت هواپیمایی ایران ایر و معراج به خانه خدا اعزام می‌شوند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک