دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ساعت ۸:۵۵
رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر بجنورد:

۱۴ قابلیت سرمایه‌گذاری در بجنورد تأیید شد

رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر بجنورد با بیان اینکه ۱۴ قابلیت سرمایه‌گذاری در شهر بجنورد در این شورا تأیید شد، گفت: شهرداری بجنورد باید محتوا و رویکرد این بسته‌ها را برای بررسی و رأی‌گیری نهایی به این شورا ارائه دهد.
۱۴ قابلیت سرمایه‌گذاری در بجنورد تأیید شد,

 سید محسن موسوی، رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی و سرمایه گذاری شورای شهر بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک در این باره اظهار کرد: در شورای شهر بجنورد قابلیت های سرمایه گذاری و بازده های اقتصادی سرمایه گذاری در شهر بجنورد در قالب 14 بسته سرمایه گذاری، بررسی و کلیات این بسته های سرمایه گذاری با مالکیت شهرداری بجنورد در قالب انواع کاربری ها و خدمات تایید و تصویب شد.

موسوی گفت: منتظر هستیم که شهرداری بجنورد در این راستا، محتوای این بسته‌های سرمایه‌گذاری را در قالب نوع کاربری‌ها، تراکم‌ها، مطالعات اقتصادی، برآورد هزینه‌های ساخت، دوره ساخت و بازدهی طرح و درآمد را به شورای شهر بجنورد ارسال کند تا این بسته‌ها، بررسی و به شور و رأی‌گیری گذاشته شوند.

وی در ادامه از ابلاغ بخشنامه اخیر دفتر امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به تمام شهرداران کشور نیز خبر داد و عنوان کرد: در بخشنامه ابلاغ شده به شهرداری‌ها اعلام شده است که در زمینه تأمین مالی و انجام سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران مکلف هستند.

رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر بجنورد گفت: در این بخشنامه تکلیف شده است که شهرداران در چهارچوب آیین‌نامه مالی ماده ۱ قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که اخیراً ابلاغ شده است، اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مبتنی بر بخشنامه‌ای که اخیراً ابلاغ شده، آیین‌نامه سرمایه‌گذاری پیشین باطل شد.

موسوی همچنین بیان کرد: مبتنی بر بخشنامه جدید، شهرداری‌ها مکلف شده‌اند که کمیته فنی بازرگانی سرمایه‌گذاری را تشکیل دهند و آن را جایگزین هیات عالی سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها قرار دهند.

علاوه بر این، وی افزود: در این آیین‌نامه جدید موضوع تأمین مالی بسته‌های سرمایه‌گذاری از طریق اوراق مشارکت، اوراق سکوک و اوراق مراوده تصریح شده است.

رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر بجنورد در خاتمه خواستار شد: شهرداری بجنورد ۱۴ بسته سرمایه‌گذاری تعریف شده‌ای که کلیات آن در شورای شهر بجنورد تأیید شده را برای بررسی، شور و رأی‌گیری به این شورا ارسال کند تا پس از تعیین تکلیف آنها مبتنی بر آیین‌نامه جدید ابلاغ شده در دستور کار قرار گیرند.

موسوی خاطرنشان کرد: در این راستا، کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر بجنورد با بانک‌های استان در مورد چگونگی تأمین منابع مالی این بسته‌های سرمایه‌گذاری وارد گفتگو شده است.

انتهای خبر/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک