سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ساعت ۹:۱۸
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:

چاپ ۲۰۰ مقاله توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی سال ۲۰۲۳ بیش از ۲۰۰ مقاله و دو شماره مجله توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی چاپ شده است.
چاپ ۲۰۰ مقاله توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان,

به گزارش عصر‌اترک ،به نقل از ایسنا دکتر بهرام بی‌باک از چاپ دو شماره مجله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد و افزود: ۲۲ مقاله علمی اعضای هیات علمی دانشگاه در این شماره مجلات چاپ شده است.

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: طی این مدت چهار کتاب توسط اعضای هیات علمی چاپ شده است.

 

وی در ادامه طرح های توسعه و گسترش اطلاع رسانی پزشکی در ۱۴۰۲ را تشریح کرد و افزود: توسعه ایندکس مجله دانشگاه جهت نمایه سازی اسکوپوس در مرحله نهایی قرار گرفته است.

 

دکتر بی باک از انتشار ویژه نامه علم سنجی جهت معرفی پژوهشگران و دستاوردهای آن ها در نمایه های بین الملل خبر داد و گفت: ایجاد بخش ترجمان فناوری در سامانه پژوهان از دیگر دستاوردهای معاونت تحقیقات بوده است.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، وی گفت: تجهیز و راه اندازی کتابخانه بیمارستان امام علی، تجهیز کتابخانه های مرکزی تابعه استان با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال، شروع به کار مجله جدید در دانشگاه و تایید عنوان دو شماره مجله از دیگر دستاوردهای این بخش بوده است.

 

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک