چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ساعت ۱۲:۱۹
 نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی:

 ۹ دی‌ماه حرکت روبه‌جلو ملت ایران بود

 نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ۹ دی‌ماه یوم‌الله و یکی از حرکت‌های روبه‌جلو ملت ایران بوده و در واقع این روز، روز بصیرت، میثاق با ولایت و پیوند امت با امام را ثابت کرد.
 ۹ دی‌ماه حرکت روبه‌جلو ملت ایران بود,

 به گزارش عصر اترک، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی، نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ۹ دی در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار داشت: یوم‌الله روزی است که یک ملت سرنوشتشان را به دست بگیرد و باعث تداوم شود.

 وی با اشاره به اینکه در فتنه سال ۸۸ عده‌ای خواستند سدی بر سر راه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند و به فکر براندازی افتادند، گفت: حضور یکپارچه مردم در ۹ دی‌ماه و میثاق با ولایت آن‌چنان سیلی محکمی به منافقان داخلی و حامیان خارجی آنها زد که باگذشت ۱۴ سال از این ایام، نظام باشکوه‌تر به مسیرش ادامه داده است.

 میر تاج‌الدینی با تأکید بر این موضوع که مقام معظم رهبری بداند که این ملت همواره لبیک‌گوی ندای اوست، افزود: دشمنان به دنبال سرنگونی نظام هستند درحالی‌که مقام معظم رهبری فرمودند به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و باگذشت ۴۴ سال با وجود در برابر تمام هجمه‌های موجود محکم ایستاده‌ایم.

 میرتاج الدینی با تأکید بر این موضوع که بصیرت، کلیدواژه اصلی ۹ دی‌ماه است و باعث حفظ انقلاب شده است، گفت: در فتنه ۸۸ برخی از سیاسیون پر سابقه کنار کشیدند و مردم همچنان محکم در مسیر نظام ایستادند و عوامل بی‌بصیرتی باعث ایجاد فتنه شد.

 نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی قدرت‌طلبی و سیاست‌های قدرت‌طلبانه و ریاست طلبانه، سیاه‌نمایی و یاس آفرینی در مباحث مختلف رشد و توسعه را برخی از موانع بصیرت خواند و گفت: دشمن به دنبال این است که در رسانه‌ها و فضای مجازی با بزرگ‌نمایی‌کردن مشکلات ناامیدی را نشان دهد.

 وی ابراز داشت: دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال سقوط نظام بودند و در اغتشاشات سال گذشته نیز همین مسیر را طی کردند و ۴۴ سال است که به دنبال این هدف بوده‌اند؛ اما طبق تأکیدات مقام معظم رهبری آنچه شاهد هستیم این راه را باقدرت پیش خواهیم برد و این‌گونه نیز است.

 میر تاج‌الدینی با اشاره به اینکه حرکت امروز غزه دستاورد حاج‌قاسم سلیمانی است، گفت: اینها همان‌هایی هستند که روزی با سنگ می‌جنگیدند اما اکنون صاحب موشک شده‌اند و پیشرفت کردند، درحالی‌که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا نتوانستند بعد از ۸۰ روز، کاری از پیش ببرد.

 این مسئول یادآور شد: جبهه مقاومت در سایه انقلاب اسلامی مسیر را پیش می‌برد و دست‌پرورده حاج‌قاسم سلیمانی هستند.

 وی با اشاره به اینکه از عوامل تورم می‌توان به کسری بودجه و رشد نقدینگی بالا عنوان کرد، گفت: دولت در این موضوع به‌خوبی عمل کرد و کنترلی که در سال جاری انجام داده پیش‌بینی می‌شود تورم به‌صورت محسوس نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند.

 نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که کاهش تورم به معنای این نیست که گرانی وجود ندارد، افزود: تلاش بر این است که رشد تورم با سرعت پایینی باشد.

 میر تاج‌الدینی با تأکید بر این موضوع که باید قدرت مردم با وجود تورم حفظ شود، گفت: بازنشستگان مشکلات زیادی در تأمین هزینه‌های زندگی‌شان دارند که با موافقت دولت یکسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد.

 وی ابراز داشت: همچنین راه دوم این است که کالاهای اساسی را طوری مدیریت کنیم که کالاهای مایحتاج عمومی به دست عموم مردم برسد و بخشی از فشار اقتصادی کم شود و مجلس و دولت به دنبال این قضیه هستند.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک