دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ساعت ۸:۲۴
رئیس ستاد انتخابات استان:

انتخابات، برای نظام ایجاد قدرت خواهد کرد

 رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در جلسه ستاد انتخابات استان،گفت: انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام است که برای نظام ایجاد قدرت خواهد کرد و این قدرت در عرصه حفظ منافع نظام در منطقه و فرامنطقه‌ای و سرنوشت جامعه اثرگذار خواهد بود.
انتخابات، برای نظام ایجاد قدرت خواهد کرد,

به گزارش عصراترک، حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات استان در نشست خبری که با اصحاب رسانه در محل ساختمان استانداری برگزار شده بود، انتخابات را مهم‌ترین رویداد سیاسی سال جاری عنوان کرد و افزود: این رویداد بزرگ‌ترین فرصت برای افزایش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و ایفای نقش مردم در راستای رویداد حساس جامعه است.

 ناهیدی اضافه کرد: نقش پررنگ رسانه‌ها در راستای زمینه‌سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات بسیار مؤثر است.

 وی افزود: انتخابات آثار متعددی را به دنبال دارد و در این حوزه دغدغه‌ها، نظرات، نگرانی و خواسته‌های مردم بیان می‌شود.

 رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: انتخابات فرصتی را فراهم می‌کند تا مردم و دولت همراه‌تر از گذشته این مسیر را ادامه دهند.

 ناهیدی در خصوص شعب اخذ رأی در سطح استان، گفت: ۹۲۶ شعب اخذ رأی برای انتخابات پیشرو در سطح استان نهایی شده است که از این تعداد ۶۲۷ شعبه ثابت و ۲۹۹ شعبه سیار هستند.

 وی تصریح کرد: همچنین از تعداد ۹۲۶ شعب اخذ رأی ۴۳۲ شهری و ۴۹۴ شعبه روستایی هستند و این تعداد شعب نسبت به انتخابات گذشته افزایش داشته تا شرایط بهتر و بسترسازی مناسب برای انتخابات پرشور فراهم خواهد شد.

 ناهیدی نقش ابزار رسانه را در تأثیرگذاری در جامعه و افکار بسیار مهم عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها نقش پر رنگی در رفتارهای سیاسی مردم در انتخابات و بسترسازی ذهنی و افکار جامعه برای حضور پرشور در انتخابات دارند.

 رئیس ستاد انتخابات استان بر برنامه‌ریزی و جدول زمان‌بندی برای انعکاس اقدامات دولت و دستگاه‌های اجرایی در حوزه عملکردی و تبیین دستاوردها برای مردم تأکید کرد.

 ناهیدی با اشاره به تخریب و سیاه‌نمایی دشمن بر علیه خدمات و اقدامات مؤثر صورت‌گرفته، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مؤثر در هدایت افکار عمومی دارند و امروزه تأثیرپذیری افکار عمومی و وابستگی به فضای مجازی بیشتر شده است.

 وی در بخش دیگر سخنان خود بر فراهم‌سازی بسترهای لازم در تمام شهرستان‌های استان برای برگزاری انتخابات سالم تأکید کرد و ادامه داد: بی‌طرفی مسئولان و کارمندان ادارات و تمام دست‌اندرکاران انتخابات در هر مسئولیتی همواره مورد تأکید دولت و استاندار بوده است و بی‌طرفی عیار سلامت انتخابات خواهد بود.

 انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک