سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ساعت ۲۲:۰

سخنگوی دولت: رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ ایران باشد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز گفت: روز گذشته رژیم صهیونسیتی اقدامی تروریستی علیه یکی از مستشاران ایرانی انجام داد، طبیعتا این اقدام در زمان و مکان مناسب پاسخ مناسب دریافت خواهد کرد.
سخنگوی دولت: رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ ایران باشد,

به گزارش عصر‌اترک ،به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز سه شنبه (۵ دی) در نشست خبری گفت: روز گذشته رژیم صهیونسیتی اقدامی تروریستی علیه یکی از مستشاران ایرانی انجام داد، طبیعتا این اقدام در زمان و مکان مناسب پاسخ مناسبی دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: ماهیت رژیم صهیونسیتی برای همه جهانیان روشن شده است و هرچه دست و پا بزنند سرپوشی بر این شکست تاریخی‌شان نمی‌توانند بگذارند.

وزارت نیرو برای افزایش ده هزار مگاواتی از منابع تجدید پذیر برنامه ریزی کرده است

وی در ادامه ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س)، افزود: در بازدید میدانی رئیس جمهور از وزارت نیرو یکی از طرح هایی که آغاز شد اجرای طرح احداث ۴ هزار مگاوات برق خورشیدی بود که عملا با نهایی شدن این طرح تولید انرژی خورشیدی‌ از حدود ۱۱۰۰ مگاوات به حدود پنج هزار و صد مگاوات رسید.

بهادری تصریح کرد: وزارت نیرو برای افزایش ده هزار مگاواتی از منابع تجدید پذیر برنامه ریزی کرده است. در دولت مردمی ۸۸۰۰ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار شده است، ۸۵ درصد انرژی های جدیدی که در سال ۱۴۰۲ در حوزه برق تامین شده است، به حوزه تولید اختصاص یافته است.

رویکرد دولت افزایش سرعت، کیفیت و آزادی کامل اینترنت در چارچوب قانون است

بهاری جهرمی تصریح کرد: رویکرد دولت افزایش سرعت، کیفیت و آزادی کامل سایت ها و شبکه های اجتماعی در چارچوب قانون است. رئیس جمهور دستور دادند بازنگری در رویه‌ها و اقدامات در دستور کار قرار بگیرد. رویکرد دولت اصلاح رویه خطا است و نه مسدودسازی.

بهادری جهرمی گفت: همانند قوانین سایر کشورها، باید امکان استیفای حقوق مردم در رابطه با پلتفرهم های خارجی چون توییتر فراهم باشد.

وی تصریح کرد: تصمیم گیری در خصوص فعالیت پلتفرم های خارجی بر عهده کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است.

ظرف یک سال 100 هزار خودروی برقی وارد ناوگان عمومی می‌شود

علی بهادری جهرمی تصریح کرد: در حوزه خودروها و موتورسیکلت ها باید به سمت برقی سازی برویم.

وی گفت: در حوزه مصرف انرژی باید بتوانیم اولا مدیریت داشته و دوما صرفه‌جویی داشته باشیم. هر چقدر بیشتر صرفه جویی انرژی داشته باشیم مصرف برق و سوخت نیز کاهش می یابد.

حکم تخلف گسترده بهمن‌خودرو توسط سازمان تعزیرات صادر شده است

علی بهادری جهرمی با بیان اینکه حکم تخلف گسترده بهمن‌خودرو توسط سازمان تعزیرات صادر شده است، گفت: بعد از طی روال های قانونی که قانون برای نهایی شدن و قابلیت اجرایی شدن حکم  پیش بینی کرده، در مسیر اجرای احکام قرار می گیرد.

در دولت سیزدهم بیش از 350 زندانی ایرانی در خارج را به کشور انتقال دادیم

بهادری جهرمی تاکید کرد: جرمی از سوی حمید نوری صورت نگرفته و مستندانی نیز در این رابطه وجود ندارد و طرف مقابل هم یک سازمان تروریستی با سابقه روشن است.

هیچ پیشنهاد و تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین نداریم

وی در باره سوال یکی از خبرنگاران گفت: در لایحه بودجه 1403 و لایحه اصلاحی هیچ پیشنهاد و تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین ارائه نشده است.

در حال تکمیل...

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک