دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ - ساعت ۸:۲۹

بایدن: از نتانیاهو نخواستم آتش‌بس در غزه را بپذیرد

رئیس جمهور آمریکا گفت که تماس تلفنی طولانی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی داشته اما از او نخواسته به آتش‌بس در نوار غزه تن بدهد.
بایدن: از نتانیاهو نخواستم آتش‌بس در غزه را بپذیرد,

به گزارش عصراترک به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا گفت که روز شنبه به‌صورت تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تماس تلفنی طولانی داشته اما از او نخواسته به آتش‌بس در نوار غزه تن بدهد.

کاخ سفید نیز بامداد یکشنبه طی بیانیه‌ای درباره این تماس تلفنی، گفت که بایدن و نتانیاهو درباره عملیات نظامی در نوار غزه و لزوم آزادسازی تمام اسرای صهیونیست گفتگو کردند.

در این بیانیه ادعا شده است: «رئیس‌جمهور [بایدن] بر نیاز حیاتی برای محافظت از غیرنظامیان شامل کسانی که به عملیات کمک‌های بشردوستانه کمک می‌کنند و اهمیت اجازه دادن به غیرنظامیان برای عبور امن از مناطق جنگی تاکید کرد».

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی نیز گفت که نتانیاهو در تماس تلفنی با بایدن تاکید کرد که این رژیم به جنگ در غزه تا تحقق تمامی اهدافش ادامه خواهد داد.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) دولت آمریکا حمایت تمام‌قد و بی‌چون و چرای خودش را از عملیات‌های این رژیم در غزه اعلام کرده است. دولت آمریکا تا کنون با تکرار روایت صهیونیست‌ها چندین قطعنامه را که خواستار برقراری آتش‌بس فوری در غزه بوده وتو کرده است.

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک