دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ساعت ۱۴:۰
رهبر انقلاب:

انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار هزاران نفر از مردم کرمان و خوزستان با بیان اینکه انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد، فرمودند: دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است.
 انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد,

به گزارش عصراترک به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری فارس، هزاران نفر از مردم استان‌های کرمان و خوزستان صبح امروز شنبه دوم دی ماه با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

این دیدار که در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، مطابق روال دیدارهای عمومی اقشار مختلف مردم استان‌های کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

در ابتدای این دیدار صادق آهنگران در رثای شهید حاج قاسم سلیمانی به مدیحه سرایی پرداخت.

راه‌حل مشکلات کشور انتخابات است

دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است.

راه‌حل مشکلات کشور انتخابات است.

مهم ترین محورهای بیانات رهبر انقلاب به شرح زیر است:

انتخابات پایه تحول است

انتخابات پایه تحول است. انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.

کلمه جمهوری و اسلامی هردو وابسته به انتخابات است.

راه‌حل مشکلات کشور انتخابات است

دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است.

اگر مشکلات وجود دارد راه حل مشکلات کشور انتخابات است.

آمریکا بی‌شرمانه قطعنامه شورای امنیت را برای آتش‌بس وتو می‌کند

امروز در دنیا هیچ کس بین رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس تفاوتی نمی‌گذارد

آمریکا بی‌شرمانه قطعنامه شورای امنیت را برای آتش‌بس وتو می‌کند

نقاب از چهره تمدن غربی افتاد

پیروزی بزرگ ملت فلسطین در این است که غرب و آمریکا و ادعاهای دروغین حقوق بشری را بی‌آبرو کردند.

مردم خوزستان همواره مظهر مقاومت ملت ایران بوده‌اند

در تاریخ صد و بیست سی ساله‌ی اخیر کشور ما خوزستان یکی از اصلی‌ترین و مهمترین مراکز مقاومت ملت ایران بوده. مظهر مقاومت ملت ایران در طول این مدت مردم خوزستان بوده‌اند.

از یک جهت دیگر هم خوزستان یک استان ممتاز است و آن، این است که خون شهیدان همه‌ی استانهای کشور بر روی خاک خوزستان ریخته شده این یعنی چه؟ یعنی خوزستان نماد همدلی و همبستگی همه‌ی ملت ایران است از همه‌ی نقاط کشور جوانها،‌ پیش قراولان، فداکاران‌ آمدند در آنجا با ایمانشان، با انگیزه‌شان در آنجا جنگیدند و جان خودشان را در راه اسلام و ایران و جمهوری اسلامی فدا کردند، خوزستان شد نماد همبستگی ملت ایران.

ما هرچه که در طول تاریخ از قهرمانی‌های ملت ایران شنیده‌ بودیم؛ از فداکاری‌ها، از گذشتها، از ایستادگی‌ها به چشم خودمان در خوزستان در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم.

پیشگامی مردم کرمان در پیوستن به نهضت اسلامی و انقلابی

بنده در طول سال‌ها انس با کرمان و کرمانی‌ها، نقاط درخشانی را در این استان و در مردم این استان بالعیان مشاهده کردم. اگر بخواهیم در چند جمله از مهمترین این ویژگی‌ها اسم بیاوریم باید عرض کنم، اولاً هویّت عمیق فرهنگی کرمان است، ثانیاً نخبه‌پروری کرمان؛ این استان از خصوصیاتش پرورش نخبگان است. نجابت اخلاقی و ایمان صادقانه‌ی مردم کرمان است. پیشگامی مردم کرمان در پیوستن به نهضت اسلامی و انقلابی است.

زمینه‌ی بروز شخصیت بزرگی مثل حاج قاسم سلیمانی این‌هاست.  نخبه‌پروری و اتصال و ارتباط با مفاهیم اسلامی برجسته و مبارزه‌ی در راه آن‌ها خصوصیت بزرگی است که بنده آن را به چشم در مردم کرمان مشاهده کردم.

تردیدی نداشته باشید که رژیم غاصب صهیونیستی از روی زمین ریشه‌کن خواهد شد

تردیدی نداشته باشید که پیروزی با جبهه حق است. تردیدی نداشته باشید که رژیم غاصب صهیونیستی از روی زمین ریشه‌کن خواهد شد.

ملت ایران باید برای انجام انتخابات به بهترین شکل آماده باشد

ما حدود دو ماه دیگر دو انتخابات مهم داریم در کشور. ملت ایران باید برای انجام این دو انتخابات به بهترین شکل آماده باشد.

یک انتخابات، انتخابات مجلس خبرگان رهبری است. مجلس خبرگان رهبری اهمیتش در آنجاست که در موقع لازم میتواند رهبر مناسب را برای کشور انتخاب کند و در طول زمان هم میتواند و می‌باید مراقب حفظ شرایط حیاتی رهبری در شخص رهبر موجود باشد؛ بایستی ملت ایران، مردم استانها دقّت کنند، مراقب کنند و این انتخابات را به بهترین وجهی برگزار کنند.

و اما انتخابات مجلس شورای اسلامی که بسیار مهم است. مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی ریل‌گذاری کننده‌ی آینده‌ی کشور است. اگر کشور مشکلاتی دارد برای رفع این مشکلات نیاز به قانون‌گذاری و حضور مدّبرانه‌ی مجلس شورای اسلامی است. این دو انتخابات بایستی با شکوه برگزار بشود.

کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند

همه‌ی کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صداوسیما، مطبوعاتی‌ها، جوانها، افراد در داخل خانواده، اینها همه میتوانند منادی انتخابات باشند، مردم را، مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند، انتخابات آن وقت انتخابات پرشوری خواهد شد.

اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس ضعیف خواهد شد، مجلس ضعیف توانایی کامل برای رفع مشکلات نخواهد داشت. اگر میخواهیم مشکلات برطرف بشود باید مشارکت را بالا ببریم، این وظیفه‌ی همه است. هر که میخواهد مشکلات کشور برطرف بشود راهش این است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک