یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ - ساعت ۸:۴۰
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی:

افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: باتوجه به نرخ کم کاهش دما، مصرف گاز در استان به ویژه در بخش اداری زیاد و نیاز به رعایت الگوی مصرف جدی است.
افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز در خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+گاز+محمود هاشمی

به گزارش عصراترک به نقل از تسنیم، سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۶ میلیون مترمکعب مصرف گاز در بخش خانگی داشتیم که نسبت به روز گذشته سه افزایش داشته است. 

وی افزود: افزایش مصرف گاز با توجه به نرخ کم کاهش دما٬ کمی نگران‌کننده است و مردم باید در این زمینه بیشتر مراقب مصرف باشند. 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: همه تلاش ما بر این است که گاز در بخش خانگی قطع نشود اما این به نوع مصرف در بخش‌های مختلف برمی‌گردد. در همه بخش‌ها باید دمای رفاهی و آسایش که ۱۸ درجه سانتیگراد است مورد توجه قرار گیرد. 

هاشمی به افزایش مصرف در یک هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در بخش خانگی مصرف متعادل و معقول است و پایش مصرف گاز در یک ماه اخیر در استان نشان می‌دهد، سازمان‌های اداری استان باید دقت بیشتری بر مصرف داشته باشند. متاسفانه هدر رفت گاز در برخی ادارات استان زیاد است. 

وی افزود: افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز در دوهفته گذشته در استان مشهود است و با توجه به اینکه هنوز وارد فاز جدی سرما نشدیم، باید در این زمینه بیش از پیش رعایت الگوی مصرف در نظر باشد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک