شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ساعت ۷:۵۲
معاون استاندار خراسان شمالی:

واحدهای کوچک صنعتی برای دریافت یارانه گازرسانی اقدام کنند

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: واحدهای کوچک صنعتی خراسان شمالی برای دریافت یارانه گازرسانی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ اقدام کنند.
واحدهای کوچک صنعتی برای دریافت یارانه گازرسانی اقدام کنند,خراسان شمالی+بجنورد+ناصر فخرموحدی+واحدهای کوچک صنعتی+یارانه گاز

به گزارش عصراترک به نقل از تسنیم، ناصر فخرموحدی معاون اقتصادی استانداری خراسان شمالی، در نشست ستاد سرمایه‌گذاری خراسان شمالی، اظهار داشت: واحدهای صنعتی و تولیدی بدون گاز استان مثل مرغداری‌ها و گلخانه‌ها برای استفاده از یارانه گازرسانی برابر مصوبه شورای اقتصاد تا پایان سال ۱۴۰۲ فرصت دارند و این مجوز که در سال‌های گذشته از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۲ تمدید می‌شده، پس از امسال تمدید نخواهد شد و حدود ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان می‌توانند مشمول این مصوبه و یارانه مربوطه باشند. 

وی افزود: با توجه به درخواست برق و گازرسانی برای دامداری صنعتی ۲۵۰ رأس دام داشتی سبک در روستای شورک از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان، شرکت گاز انجام گازرسانی را پذیرفت و مقرر شد شرکت توزیع برق نیز موضوع را بررسی و به مرکز سرمایه‌گذاری استان اطلاع دهد. 

معاون اقتصادی استانداری خراسان شمالی، تصریح کرد: درباره درخواست احداث سالن پرورش قارچ در روستای باقرخان که به دلیل‌عدم ارسال پاسخ استعلام از جهاد کشاورزی وعدم صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری بجنورد معطل مانده بود، با راهنمایی مدیر کل جهاد کشاورزی موضوع پیگیری و انجام خواهد شد. 

وی این جلسه و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را بسیار مهم ارزیابی کرد و عملکرد آن را در رشد تولید و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی بسیار سازنده توصیف کرد و گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در سال جاری ۱۶ جلسه و ۱۲۱ مصوبه داشته که بیش از نیمی از مصوباتش اجرایی شده است. 

فخرموحدی گفت: موضوع‌عدم اتصال فرودگاه، اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین جهت بارگذاری پاسخ استعلامات اخذشده توسط دستگاه‌های صادرکننده مجوز باید در اولویت باشد و مهلت دو هفته‌ای مقرر شد برای این دستگاه‌ها تعیین می‌شود. 

در این جلسه بیش از ۱۰ دستور کار و درخواست مورد بررسی و رسیدگی نمایندگان مجموعه دستگاه‌های دخیل در صدور مجوزها و ارائه خدمات به واحد‌های تولیدی قرار گرفت و برای اغلب موارد در جلسه چاره‌اندیشی شد و در بعضی موارد نیز تصمیم گرفته شد پیگیری‌های بعدی از طریق مراجع کشوری و مربوطه انجام شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک