دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۹ - ساعت ۱۴:۱۱
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی:

بخش نیروگاهی بیشترین مصرف گاز خراسان‌شمالی را دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: بخش نیروگاهی استان در سه ماهه نخست امسال با مصرف ۳۰۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است.
بخش نیروگاهی بیشترین مصرف گاز خراسان‌شمالی را دارد,خراسان شمالی+بجنورد+نیروگاه+گاز+محمود هاشمی

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، سید محمود هاشمی اظهار کرد: پتروشیمی خراسان با مصرف ۱۳۶ میلیون و ۱۷۸ هزار مترمکعب دومین مصرف کننده گاز را در سه ماه نخست سال جاری به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در این مدت؛ ۷۴۸ میلیون و ۸۰۵ هزار متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان مصرف شد و این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۷۴۳ میلیون متر مکعب بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با بیان اینکه هدف اصلی شرکت گاز کسب رضایتمندی حداکثری مردم و مشترکان است افزود: این شرکت با اجرای یک برنامه هدفمند، گاز تحویلی خود به نیروگاه‌ها را در تابستان امسال به بالاترین سطح خود رساند.

وی افزود: حجم گاز مصرف بخش خانگی در این بازه زمانی ۲۰۲ میلیون و ۴۶۱ هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش مصرف را شاهد هستیم.

هاشمی با اشاره به اینکه ۲۵ شهر و ۷۶۶ روستا در سطح استان خراسان شمالی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی گفت: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز به طور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک