سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ - ساعت ۱۳:۲۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان:

۱۸۰ دانش‌آموز شیروانی به راهیان‌نور جنوب اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز؛ ۱۸۰ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
۱۸۰ دانش‌آموز شیروانی به راهیان‌نور جنوب اعزام شدند,

به گزارش عصراترک از شیروان علی دارابی در مراسم بدرقه دانش‌آموزان اظهار داشت: کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی شهرستان شیروان به تعداد ۱۸۰ دانش آموز دختر در قالب ۹ دستگاه اتوبوس از امروز یکشنبه به مدت ۸ روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور راهی شدند.

دارابی افزود: برنامه‌های فرهنگی و معنوی متعددی در طول این مدت با روایتگری راویان دوران مقدس در یادمان‌های شهدا برای دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: شایان ذکر است این کاروان با همکاری مشترک اداره آموزش و پرورش شهرستان و سپاه ناحیه شیروان به سرزمین های نور اعزام شد.

دارابی فرمانده سپاه ناحیه شیروان در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر شیروانی به راهیان نور گفت: همان‌طور که دانش‌آموزان ما در سال ۵۷ با بصیرت خود در مقابل استکبار جهانی ایستادند و خیل کثیری از دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس به سمت جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند؛ امروز نیز همین دانش‌آموزان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان انزجار و نفرت خود از استکبار را نشان دادند.

وی ادامه داد: شما امروز راهی قدمگاه شهیدانی می شوید که می‌دانیم زنده‌اند و شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند.

علی دارابی با اشاره به این‌که امروز جنگ تحمیلی به جنگ ترکیبی تبدیل شده است، افزود: جنگ ترکیبی بسیار مخرب‌تر است چرا که در جنگ تحمیلی اگر فرزندان ما تیری می خوردند باعث سرافرازی ما بود ولی اگر در جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی دانش‌آموز ما مورد هجمه قرار بگیرد شاید آبرو و شخصیت او خدشه‌دار شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در سرزمین‌های نور با ارتباط‌گیری با شهدای عزیز بتوانید مسیر زندگی خود را پر از معنویت و امید کنید.

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک