دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ساعت ۱۸:۱۲
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

اعزام دانش‌آموزان خراسان شمالی برای دیدار رهبری

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: کاروان ۴۷ نفره دانش آموزی استان برای دیدار با رهبر انقلاب در آستانه یوم الله ۱۳ آبان به تهران عازم شدند.
اعزام دانش‌آموزان خراسان شمالی برای دیدار رهبری,

به گزارش عصراترک، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی ابوالقاسم اکبری با اشاره به اعزام کاروان‌های دانش آموزی برای دیدار با رهبر انقلاب اظهار کرد: همچون همه ساله و مقارن با یوم الله ۱۳ آبان و روز مقابله با استکبار جهانی دیدار دانش آموزان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در ادامه افزود: کاروان ۴۷ نفره از دانش آموزان دختر و پسر فعال فرهنگی به همراه سرپرست فرهنگی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امروز به تهران اعزام شدند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از این جمع ۳۹ نفر دانش‌آموز و ۸ نفر فرهنگی اعزام شده‌اند، در انتها خاطر نشان کرد: این دانش آموزان از جمله فعالان فرهنگی در تشکل‌های بسیج دانش آموزی، انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و همچنین سازمان دانش آموزی بوده‌اند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک