دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ساعت ۱۸:۴

پروژه‌ آب‌رسانی به روستا‌های شیروان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: پروژه آب‌رسانی به مجتمع روستایی شورک_عبدآباد با هدف تامین آب چهار روستای شهرستان شیروان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و ۳۵ درصد پیشرفت در حال اجرا است.
پروژه‌ آب‌رسانی به روستا‌های شیروان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد,

به گزارش عصراترک، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی، رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهارکرد: پروژه آب‌رسانی به مجتمع روستایی شورک-عبدآباد با هدف تامین آب ۴ روستای شهرستان شیروان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و ۳۵ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این پروژه آبرسانی با هدف تأمین آب روستاهای عبدآباد، شوریک عبدآباد، قزلحصار و ورقی از یک حلقه چاه در حال اجرا است، گفت: این پروژه شامل اجرای ۲۲ کیلومتر خط انتقال، ۵ کیلومتر شبکه توزیع و ۷۰۰ متر راه دسترسی، احداث ۵ باب مخزن ذخیره ۶۰ مترمکعبی، ۳ باب ایستگاه پمپاژ و ۹ باب حوضچه شیرآلات می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی از پیشرفت ۳۵ درصدی این پروژه خبر داد و افزود: تاکنون ۶ کیلومتر خط انتقال و ۴ کیلومتر شبکه توزیع با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یکی از خیرین جهت اجرای این پروژه ۲۲۰۰ متر لوله در اختیار شرکت آبفای استان قرار داده است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک