دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ساعت ۱۳:۵۲
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

اهتمام شورای شهر و شهردار در تعریف پروژه های امید آفرین شهری

استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از رسالت‌های مهم اعضای شورای شهر و شهردار باید تعریف پروژه‌های امیدآفرین شهری در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشد.
اهتمام شورای شهر و شهردار در تعریف پروژه های امید آفرین شهری,

به گزارش عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در آیین معارفه شهردار بجنورد، پروژه‌های زیر بنایی را گام مهمی در جهت زنده نگه‌داشتن شهر و امیدبخشی به مردم دانست و افزود: هم‌زمان با برخی پروژه‌های کوچک اما اثربخش پروژه‌های زیر بنایی را نیز مورد پیگیری قرار دهیم؛ زیرا به روحیه امیدبخشی مردم کمک بسزایی خواهد شد.

وی اتمام سریع پروژه‌های کوچک و مهم شهر را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: یکی از پروژه‌های بسیار مهم موضوع زباله به‌عنوان طلای کثیف است.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: جداسازی زباله‌ها باید از مبدأ انجام شود و این از مطالبات وزیر کشور هم هست.

وی تسریع در اتمام پروژه کارخانه کمپوست را نیز مورد تأکید قرارداد و گفت: اتمام این پروژه دستاورد خوبی برای شورای شهر تلقی می‌شود که هدف شورا هم باید در راستای درآمدزایی و پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی شهر باشد.

گفتنی است در پایان این نشست با حضور استاندار خراسان شمالی، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری،  محمدعلی کشمیری به‌عنوان شهردار بجنورد معارفه شد .

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک