دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ساعت ۳:۱
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خبر داد:

فروش ۱۷ میلیاردی صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه توانمندی‌های روستایی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: تولیدکنندگان صنایع دستی، غذایی و تبدیلی استان در نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشتند.
 فروش ۱۷ میلیاردی صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه توانمندی‌های روستایی ,

امین کلاته در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارداشت: پنجمین نمایشگاه عرضه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی وعشایری کشور تحت عنوان روستا آباد از ۱۲ الی ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ در مصلی تهران برگزار شد که با استقبال پر شور و بی‌نظیر اقشار مختلف مردم استان تهران و بازاریابان مواجه شد. 

کلاته افزود: در این نمایشگاه از سراسر کشور تعداد یک هزار و ۲۰۰ غرفه، مشارکت داشتند که از استان خراسان شمالی تعداد ۲۴ نفر از کار آفرینان و تولیدکنندگان با دو سیاه چادر عشایری با هدف معرفی و شناساندن محصولات روستائیان و جامعه عشایری استان خراسان شمالی به سایر استان‌های کشور اعم از صنایع دستی، صنایع غذایی و تبدیلی، گیاهان دارویی، فرش و گلیم، سیاه چادرهای عشایری و سایر فرآورده‌های کشاورزی حضور پررنگ داشتند. 
وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها نقش بسیار خوبی در معرفی و فروش محصولات تولیدی و صنایع دستی استان خواهد داشت و این یک حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی است، افزود: مقرر شده است تا در اسفند ماه این نمایشگاه تحت عنوان روستا آباد در استان‌ها به صورت غیرمتمرکز برگزار شود. 
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: برخی از دستگاه‌های استان همانند اداره کل عشایر، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل بهزیستی،پست بانک، جهادکشاورزی و صمت استان ... از تولیدکنندگان روستایی و عشایری حمایت کردند.

انتهای خبر/ گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک