دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ساعت ۱۷:۱۲

بازگشت تیم‌های امداد و نجات خراسان شمالی از هرات

پنج تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی که برای کمک به زلزله‌زدگان هرات افغانستان اعزام شده بودند به استان بازگشتند.
بازگشت تیم‌های امداد و نجات خراسان شمالی از هرات ,

به گزارش عصراترک، این گروه مجهز به دستگاه رادار زنده‌یاب و سگ‌های زنده‌یاب به منطقه اعزام شده و در سه روز ماموریت خود در روستاهای زلزله زده اقلام امدادی نیز توزیع کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی با بیان این خبر، افزود: این تیم‌ها در عملیات جستجو در زیرآوار، چادرزنی برای زلزله زدگان، توزیع اقلام امدادی از قبیل پتو، موکت، ست ظروف، موادغذایی و ... در منطقه زلزله زده هرات کمک کردند.

ابوالفضل محبان تصریح کرد: علاوه بر تیم‌های خراسان‌شمالی، تیم‌هایی از استان خراسان رضوی و جنوبی نیز با همین استعداد و یک تیم از سازمان امداد و نجات کشور اعزام شده بودند و با تقسیم کار و تقسیم مناطق زلزله زده در ۱۰ روستای با تخریب صددرصدی ماموریت خود را انجام دادند.

وی گفت: همچنین قبل از اعزام تیم‌ها محموله ۵ تنی مواد غذایی از خراسان شمالی برای زلزله زدگان ارسال شده بود و پس‌ از بازگشت این تیم نیز با احصاء نیازمندی‌های زلزله‌زدگان، یک تریلی اقلام مورد نیاز آنان ارسال شد.

اتهای خبر/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک