سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ساعت ۱۱:۲۳
رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی در امور بانوان:

حماس دست صهیونیست را از پشت بست

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی در امور بانوان گفت: غافلگیری صهیونیست به حدی بود که قادر به انتشار آمار صحیح از میزان تلفات هم نبودند.
حماس دست صهیونیست را از پشت بست,

مریم ریحانی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی درگفتگو با خبرنگار عصر اترک، درباره عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: سرعت عمل و سنگینی طوفان الاقص به حدی بود که در ۲۴ ساعت اول ارتش صهیونیست نمی‌توانست ابعاد خسارات و آسیب‌ها را ارزیابی کند و پاسخ دقیقی در اختیار خبرگزاری‌های جهان قرار دهد.


وی با بیان اینکه اسرائیل همواره خود را نماد قدرت معرفی می‌کرد، افزود: امروز ما شاهد ضعف، بی‌کفایتی، ناتوانی، ناامنی و تبلیغات بی‌پایه و اساس صهیونیست هستیم که در تمام این سال‌ها تنها با بوق و کرنا کردن خود را قدرتمند جلوه داده و حباب توخالی خود را پشت گنبد آهنی پنهان کرده است.


ریحانی اضافه کرد: به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی، طوفان الاقصی برای رژیم اشغالگر قدس، غیر قابل ترمیم است، زیرا حتی اگر حملات وحشیانه اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین صدچندان شود باز هم رسوایی ضعف اطلاعات اسرائیل قابل جایگزینی با هیچ موفقیتی نیست.


رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی در امور بانوان ادامه داد: کشوری که تا دیروز تنها وسیله دفاعی‌اش سنگ بود و مبارزه‌ای بنام انتفاضه را با خود داشت امروز به حدی پیشرفت کرده است که طوفانی آنچنان غافلگیرانه به راه می‌اندازد که چشمان دشمن را کور کرده و دستش از پشت بسته شده است بطوریکه توانایی طراحی اقدامات تلافی جویانه را از آنان گرفته است.


وی تصریح کرد: بلایی که سر اسرائیل آمده، یادآور ضرب‌المثل چاه مکن بهر کسی است که در جریان اغتشاشات، کاسه داغ‌تر از آش شده و پایان نظام جمهوری اسلامی ایران را پیش‌بینی و جشن گرفته بودند اما اکنون این جشن برای نابودی صهیونیست‌ها نزدیک و قابل پیش‌بینی است.


ریحانی در ادامه گفت: خداوند در قرآن می‌فرمایند ظلم پایدار نیست و بساط ظالم برچیده خواهد شد. به امید ظهور امام زمان(ع) و انتشار عدل و داد در کل جهان.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک