سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ساعت ۱۳:۳
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

۷۵۰ کیلومتر از محورهای خراسان شمالی خط کشی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از خط کشی ۷۵۰ کیلومتر از محورهای استان در نیمه نخست امسال خبر داد.
۷۵۰ کیلومتر از محورهای خراسان شمالی خط کشی شد,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، حامد معروف گفت: ۷ هزار مترمربع علائم افقی و خط نوشته اجرا و ۲ کیلومتر حفاظ ایمنی گاردریل و نرده پل تعمیر و نصب شده است.

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته این اداره کل طی ۶ ماهه نخست سال جاری به منظور ایمنی جاده‌ها را تهیه، نصب و تعمیرات ۸ هزار و ۵۰۰ عدد علائم ایمنی راه‌ها ذکر کرد و افزود: طی این مدت ۲۱۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی راه‌ها با اولویت نقاط پر تصادف، راه‌های آسیایی و گردشگری، تهیه، نصب و تعمیر شد.

وی با اشاره به اجرای ۱۵ کیلومتر شیار لرزاننده (رامبل استریپس) طولی با اولویت میانه راه‌های دوخطه اظهارکرد: کاربران جاده‌ای در صورت مشاهده هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان می‌توانند موارد را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ اطلاع دهند تا در اسرع وقت برطرف شود.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک