سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ساعت ۱۱:۶
روحانی اهل‌سنت خراسان شمالی:

اتحاد رمز پیروزی مسلمانان است

روحانی اهل‌سنت خراسان شمالی با بیان اینکه اتحاد رمز پیروزی مسلمانان است، گفت: مردم‌فریب حرف دشمنان و ضدانقلاب را نخورند؛ چراکه دشمن خیرخواه ما نیست و از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی استفاده می‌کند.
اتحاد رمز پیروزی مسلمانان است,

آخوند شاگلدی یزدانی، روحانی اهل‌سنت خراسان شمالی گفت: رجوع ما در هر بخشی از زندگی رسول خدا می‌تواند گشایش بخش زندگی دنیوی و اخروی بوده و به سعادت انسان منجر شود.

وی ادامه داد: خداوند بر ما منت نهاد و به حضرت محمد (ص) به‌عنوان آخرین پیامبر فرمان داد تا مردم را از گمراهی نجات دهد پس ما وظیفه و تکلیف داریم راه، منش و سیره پیامبر (ص) را ادامه دهیم و گروه دشمنان بر ما غلبه می‌کنند.

آخوند یزدانی تأکید کرد: هر سخنی که در آن بوی تفرقه بین امت اسلامی به مشام برسد، هیچ مناسبتی با سنت پیامبر (ص) نخواهد داشت و امروز گرچه شخصیت حضرت رسول اکرم (ص) در میان ما نیست؛ اما سنت و سیره رسول‌الله (ص) و وعده‌های ارزشمند آن بزرگوار در میان امت وجود دارد و اگر کسی زندگی خویش را با معیارهای آن حضرت تنظیم کند غرق در نعمت و برکت خواهد بود.

این عالم اهل‌سنت راز و جرگلان افزود: امروز جوامع غربی و دیگر نوکرانشان اتاق فکر درست کردند و روی مدل لباس و ترویج فیلم‌های مبتذل برای جوانان مسلمانان برنامه‌ریزی کرده‌اند و همین‌الان تا روز قیامت هیچ مواقع کافر از کافر بودن خود دست نخواهد کشید و از استکبار خود دست نخواهد کشید.

وی با بیان اینکه فکر نکنید از دشمنان به ما کمکی خواهد آمد، گفت: آنها گاهی شیعه را علیه اهل‌سنت و گاهی اهل‌سنت را علیه شیعه می‌شورانند، بعضی مواقع از سلفی‌ات و گاهی هم از بهایی‌ات حمایت می‌کنند و اما عقیده سالم همان عقیده اسلام است و اسلام ان‌شاءالله پیروز خواهد بود.

آخوند یزدانی خاطرنشان کرد: مردم‌ فریب حرف دشمنان و ضدانقلاب را نخورند؛ چراکه دشمن خیرخواه ما نیست و از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی استفاده می‌کند.

انتهای خبر/و

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک