سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ساعت ۱۰:۸
امام جماعت مسجد اهل سنت خراسان شمالی:

ایجاد تفرقه بین مسلمانان آب در آسیاب دشمن ریختن است

امام‌جماعت مسجد اهل‌سنت خراسان شمالی با بیان اینکه آنچه كه باعث گسترش اسلام ناب محمدي می‌شود وحدت، يكپارچگي و انسجام است، گفت: ایجاد تفرقه بین مسلمانان آب در آسیاب دشمن ریختن است.
ایجاد تفرقه بین مسلمانان آب در آسیاب دشمن ریختن است,

مرتضی قاری رستگار، امام‌جماعت اهل‌سنت راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک، اظهار کرد: انتظار نداشته باشیم که وحدت از دیگران شروع شود؛ بلکه همیشه خودمان شروع‌کننده امر خیری مانند وحدت باشیم که اگر این امر اتفاق بیافتد مانند سنگی خواهیم شد که نفوذ در ما بسیار سخت خواهد شد.

آخوند قاری رستگار تأکید کرد: تا زمانی که وحدت نداشته باشیم و وحدت ما زبانی باشد ضربه خواهیم خورد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی کفار اعم از آمریکا، انگلیس و اسرائیل برهم زدن وحدت بین شیعه و سنی است، گفت: مسلمانان باید بدانند که دشمن اگر عسل هم به ما بدهد در حقیت آن زهر است.

این آخوند اهل سنت خراسان شمالی ادامه داد: دشمنان گاهی با مجهز کردن شیعه و سنی به طور جداگانه سعی در ایجاد اختلاف دارند که باید با بالا بردن آگاهی و بصیرت٬ این نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم و تلاش کنیم که نتوانند از ما سو استفاده کنند.

وی تصریح کرد: پیام ما به دشمنان این است که مطیع امر خدا و رسول آن هستیم و همان‌طور که تاکنون از وحدت٬ خیر فراوان دیده‌ایم٬ آن را ادامه داده و وحدت را حفظ خواهیم کرد.

آخوند رستگار اظهار کرد: دشمنان بدانند که ایجاد تفرقه بین مسلمانان آب در آسیاب دشمن ریختن است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، محبوبیت پیامبر اسلامی (ص) جهانی شده و با وجود سرمایه‌های هنگفت و کلان در پروژه اسلام‌هراسی غرب، مشاهده می‌کنیم که گرایش ملت‌های جهان به اسلام روبه افزون و رشد است و این به‌خاطر موفق عمل‌کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه صدور وحدت به جهان است.

انتهای خبر/و

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک