دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ساعت ۰:۵

برگی از زندگی شهید محمد مراد ربانی

  شهید ترکمن، محمد مراد ربانی فرزند گلدی مراد در پانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۴۴ در بجنورد به دنیا آمد و در ۲۶ تیرماه سال ۱۳۶۷ به فيض شهادت نائل شد.
برگی از زندگی شهید محمد مراد ربانی,

 

به گزارش عصراترک در گزیده ای از وصیت نامه شهید آمده است:  ای عزیزان از مال دنیا دست بردارید و به خدا فکر کنید، ما از خاک آمده ایم و به خاک بازمی‌گردیم، هرچه هست، دست خدا است و هرچه صلاح اوست همان است، خداوند در این دنیا بسیار آزمایش خواهد کرد. این نعمت‌ها را برای آزمایش ما قرار داده است. 

مواظب باشیم که از این آزمایشات سربلند بیرون بیاییم. ای دوستان به دنبال شناخت اسلام بروید اگر اسلام را شناختید، اگر امام (ره) را شناختید، به آنچه که می‌خواهید می‌رسید، به خدا فکر کنید و به فردای قیامت، به آن آتش جهنم و نعمت‌های خدا در بهشت، دست از مال دنیا و هواهای نفسانی بردارید. 

خدایا از تو می‌خواهم که مرا یاری کنی تا در راه تو قدم بردارم همان طور که خداوند می‌فرماید: هرکسی در امور بر خداوند توکل نماید، او برایش کافی است و حال اگر بنده گام در راه جهاد با کفار گذاشت هرگونه سرنوشتی که پروردگارش برای او تعیین نماید تفاوتی ندارد ما می‌رویم تا وظیفه خود را انجام دهیم و نتیجه آن برای ما مهم نیست که چه بر سر ما خواهد آمد انشاالله که خداوند قبول نماید.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک