دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ - ساعت ۹:۱
نایب رئیس شورای شهر:

از کارمندان شهرداری جاجرم به مناسبت روز کارمند تقدیر به عمل آمد

تقدیر از کارمندان شهرداری جاجرم به مناسبت روز کارمند و هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر
از کارمندان شهرداری جاجرم به مناسبت روز کارمند تقدیر  به عمل آمد,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، در جلسه شورای اداری شهرداری، جواد وحیدی‌مفرد، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر جاجرم، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین گرامی‌داشت چهارم شهریورماه روز کارمند، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارمندان و کارگران زحمت‌کش شهرداری را عامل موفقیت تیم مدیریت شهری در پیش‌برد اهداف و برنامه‌ها در ۲سال گذشته دانست و در همین راستا به پاس زحمات این عزیزان توجه ویژه به رفاهیات و بیمه تکمیلی و ... که مایه افزایش انگیزه پرسنل و دلگرمی خانواده‌های آنان خواهد بود را خواستار شد.

وی گفت: در خلال این جلسه از کارمندان شهرداری و همچنین شهردار ساعی، انقلابی و جهادی شهر جاجرم مهندس محمد ایزدی‌جاجرم نیز به مناسبت روز کارمند تجلیل به عمل آمد.

وحیدی‌مفرد افزود: در این جلسه شهردار جاجرم گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام شده در سطح شهر ارایه نمود و عنوان داشت در هفته دولت امسال با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری یازده پروژه شامل هشت پروژه قابل افتتاح، ۲پروژه کلنگ‌زنی و یک مورد بازدید از روند فعالیت کارگاه قطعات بتنی شهرداری را در کارنامه شهرداری داریم که با اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد و نهضت و هشت میلیون تومان به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک