سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ساعت ۱۳:۱۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی:

خیران ۵۸۴ میلیون تومان در آبرسانی به روستاهای فاروج مشارکت داشتند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: خیران در آبرسانی به روستاهای شهرستان فاروج در استان خراسان شمالی بیش ۵۸۴ میلیون تومان کمک کردند.
خیران ۵۸۴ میلیون تومان در آبرسانی به روستاهای فاروج مشارکت داشتند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی اظهار داشت: خیران بیش از ۵۸۴ میلیون تومان در اجرای پروژه‌ها مشارکت داشتند ۶۵۹ تومان نیز امور آبفای شهرستان در اجرای این پروژه‌ها هزینه کرده است.

وی مشارکت خیران در روستاهای شهرستان فاروج را شامل تعویض الکتروپمپ چاه آب شرب در روستای یارم گنبد، حصارکشی اطراف چاه در روستای استاد، خرید یک دستگاه  GSM در روستای خسرویه، افزایش عمق نصب الکتروپمپ در روستای خیرآباد، احیاء و اسیدشویی چاه جدید و تعویض لوله آبده دو حلقه چاه در روستای چری، ترمیم ۶ مورد دریچه فولادی در روستای مایوان، احیاء و اسیدشویی چاه و حفر چاه جدید در روستای مفرنقاه، تهیه شیرفلکه خروجی مخزن ذخیره آب در روستای پیرعلی اعلام کرد.

نعیمی اضافه کرد: ۵۷۴ متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب در هفت روستا و ۷۰ متر خط انتقال در روستای ریزه نیز از دیگر پروژه‌های اجرا شده با مشارکت خیرین در شهرستان فاروج است.

وی افزود: با اجرای پروژه‌های فوق، مشکل کمبود آب شرب در ۱۷ روستای شهرستان فاروج با جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۳۲۰ نفر رفع شد.

 

انتهای خبر/ ش

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک