دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ساعت ۱۳:۲
فرماندار شهرستان قوچان:

۱۰۶ نفر در حوزه انتخابیه فاروج و قوچان برای انتخابات مجلس پیش ثبت‌نام کردند

فرماندار شهرستان قوچان گفت: آمار نهایی پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه فاروج و قوچان به صد و شش نفر رسید.
۱۰۶ نفر در حوزه انتخابیه فاروج و قوچان برای انتخابات مجلس پیش ثبت‌نام کردند,

به گزارش گروه دریافت خبر صبح فاروج؛ عباسعلی صفایی، فرماندار قوچان گفت: صد و شش نفر برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فاروج و قوچان پیش ثبت‌نام قطعی انجام دادند.

وی افزود: از این تعداد، ۹۵ نفر آقا و ۱۱ نفر خانم بوده که  ۶۸ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، ۱۶ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، ۱۵ نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری و هفت نفر دارای مدرک تحصیلی حوزوی هستند.

صفایی گفت: ۲۱ نفر از متقاضیان در بازه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۱۲ نفر ۳۵ تا ۴۰ سال، ۲۲ نفر ۴۰ تا ۴۵ سال، ۲۰ نفر ۴۵ تا ۵۰ سال، ۱۲ نفر ۵۰ تا ۵۵ سال، ۱۸ نفر ۵۵ تا ۶۰ سال، ۱۷ نفر ۶۰ تا ۶۵ و پنج نفر در بازه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال قرار دارند.

فرماندار قوچان تصریح کرد: دراین‌بین دو نفر مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات هستند و باید در زمان تعیین شده نسبت به استعفا از پست قبلی خود اقدام می‌کردند.

وی افزود: پیش ثبت‌نام بیش از ۳۷ نفر در روز پایانی (روز هفتم) انجام شد و به عبارتی بیشترین تعداد ثبت‌نام‌ها، در روز پایانی رخ‌داده است.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک