چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۹ - ساعت ۱۹:۵۲
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان‌شمالی:

خراسان‌‍شمالی میزبان هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی می‌شود

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان‌شمالی گفت: هفتمین دوره داوری و ارزیابی منطقه‌ای آثار صنایع‌دستی استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و گلستان در آبان‌ماه سال جاری به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود.
خراسان‌‍شمالی میزبان هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی می‌شود,خراسان شمالی+بجنورد+پروانه کلاته+صنایع‌دستی+مهر اصالت ملی

به گزارش عصر اترک ، پروانه کلاته معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان‌شمالی اظهارکرد: هفتمین دوره داوری و ارزیابی منطقه‌ای آثار صنایع‌دستی استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و گلستان در آبان‌ماه سال جاری به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دریافت مهر اصالت ملی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تأثیرگذار در توسعه صنایع‌دستی استان برشمرد و گفت: برنامه داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی رویدادی است که به‌صورت دوسالانه با اهداف معین در خصوص آثار تولیدی صنایع‌دستی سراسر کشور توسط هیئت داوران متشکل از متخصصان و خبرگان صنایع‌دستی انجام می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان‌شمالی افزود: هیئت داوران محصولات دریافتی را بر اساس ۴ معیار مرغوبیت، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و دو پیش‌شرط احترام به ارزش‌های محیط‌زیست در به‌کارگیری مواد و تکنیک‌های تولید ارزیابی می‌کنند.

کلاته تصریح کرد: امسال خراسان‌شمالی به‌عنوان یکی از مناطق هفت‌گانه داوری در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی در آبان‌ماه معرفی شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک