دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ساعت ۱۵:۱۶

سومین پیروزی تیم خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی والیبال جوانان کشور

مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال جوانان کشور گفت: تیم خراسان شمالی موفق شد در یک بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه سه بر دو تیم سمنان را شکست دهد و سومین پیروزی خود را در چهارمین روز این رقابت‌ها جشن بگیرد.
سومین پیروزی تیم خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی والیبال جوانان کشور,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، امین یونسی، مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال جوانان کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی والیبال جوانان کشور با حضور ۶ تیم از ۱۴ مردادماه به میزبانی بجنورد در حال برگزاری است.

وی گفت: در پایان چهارمین روز این رقابت‌ها، تیم توابع تهران موفق شد با نتیجه سه بر صفر  از سد تیم کرمانشاه گذشت، تیم کردستان با نتیجه ۳ بر ۲ آذربایجان شرقی را شکست داد.

مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال جوانان کشور افزود: همچنین تیم خراسان شمالی موفق شد در یک بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه سه بر دو تیم سمنان را شکست دهد و سومین پیروزی خود را در چهارمین روز این رقابت‌ها جشن گرفتند.

یونسی خاطرنشان کرد: تیم خراسان شمالی امروز باید در برابر تیم کرمانشاه صف‌آرایی کند و در صورت پیروزی به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک