سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۱ - ساعت ۱۱:۵۰
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان:

کلاهبردار کسبه شیروان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: فردی که با ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری از کسبه شهرستان کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کلاهبردار کسبه شیروان دستگیر شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک ، مجید یگانه پور در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی مراجعه حضوری 2 نفر از غرفه داران یکی از مراکز تجاري شهرستان شیروان و ارائه مرجوعه قضایی مبني بر کلاهبرداري از طريق شگرد مجرمانه ارائه رسيد جعلي ، موضوع با هدف شناسایی متهم و پيشگيري از افزايش تعداد قربانيان به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکیان با اقدامات فني و پليسي متهم اصلي در یکی از محله های شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی طی يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به محل پليس فتا منتقل شد.

یگانه پور با بیان اینکه متهم در اظهارات خود به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد، یاد آور شد: ارزش ریالی این تعداد کلاهبرداری بیش از ۱۳۰ میلیون ریال برآورد شده که بعد از شناسایی مالباختگان تحویل آنان شد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در جریان رسیدگی به این پرونده ضمن دستگیری متهم، کل مبلغ کلاهبرداری شده معادل ۱۳۰ میلیون ریال به شاکیان بازگردانده شد و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان ، ضمن بیان اینکه آگاهی ‌بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است، به شهروندان توصیه کرد: لازم است افراد در زمان معامله ابتدا با بررسی حساب بانکی خود از واریز پول به حساب اطمینان حاصل کرده و سپس کالا را تحویل خریدار دهند و در صورت اطلاع ازهرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به نشانی www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک