چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ - ساعت ۱۳:۱۲

مدیر جدید نیروگاه سیکل‌ترکیبی شیروان منصوب شد

آئین تودیع‌ و‌ معارفه مدیران قدیم و جدید نیروگاه سیکل‌ترکیبی شیروان با حضور معاون سیاسی‌، امنیتی‌ و‌ اجتماعی فرمانداری و فرمانده‌انتظامی در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.
مدیر جدید نیروگاه سیکل‌ترکیبی شیروان منصوب شد,

به گزارش عصراترک از شیروان، آئین تودیع‌و‌معارفه مدیران قدیم و جدید نیروگاه سیکل‌ترکیبی شیروان با حضور معاون سیاسی‌، امنیتی‌ و‌ اجتماعی فرمانداری و فرمانده‌انتظامی شهرستان شیروان در سالن جلسات این مجموعه برگزار و حامد اسماعیلی به عنوان مدیر جدید این مجموعه معارفه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیروان در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت نیروگاه سیکل ترکیبی اظهار داشت: لزوم مساله جانشین‌پروری و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در مناسب مدیریتی امری ضروری است.

محمد امیدوار بر توجه مدیران کشوری و شهرستانی نیروگاه به مسئولیت اجتماعی این واحد تولیدی نسبت به شهرستان شیروان تاکید کرد.

در پایان این مراسم از زحمات سیدرضا مرجان زاده مدیر پیشین نیروگاه تقدیر و حامد اسماعیلی به عنوان مدیر جدید نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان شیروان معرفی شد.

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک